کانکس ویلایی: استراحتی لوکس در فضای متحرک | مزیت های خرید کانکس ویلایی - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - 29 اردیبهشت - 1403  
true
false

طی چند سال اخیر، کانکس‌های ویلایی از هرنظر توسعه یافته و با افزایش محبوبیت، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. وجود تحولات بزرگ در ساخت و استفاده از کانکس‌های ویلایی باعث شده تا این سری از کانکس‌ها بسیار رواج یافته و به یکی از پرکاربردترین کانکس‌های موجود در بازار تبدیل شوند. درواقع امروزه با افزایش قیمت مصالح و دردسرهای ساخت و ساز، عده زیادی به خرید کانکس ویلایی روی آورده و این نوع کانکس‌ها به گونه‌ای جایگزین ویلاهای عادی شده‌اند.

درحال حاضر عده زیادی با دلایل و مزیت‌های خرید کانکس آشنایی نداشته و به ساخت و ساز خانه‌های ویلایی با استفاده از مصالح ساختمانی مشغول هستند ولی با وجود تولید کانکس‌های ویلایی در طرح‌های متنوع، به مرور زمان افراد بیشتری به استفاده از این نوع سازه‌ها روی آورده‌اند؛ به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای کانکس ویلایی و امکانات آن بپردازیم.

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس‌های ویلایی سازه‌های از پیش ساخته شده‌ هستند که با جنس، ابعاد و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند و به عنوان یکی از راحت‌ترین و به‌روزترین راه‌های ساخت یک سوئیت لوکس و مجلل و ویلای پیشرفته برای شما محسوب می‌شوند، همچنین شما می‌توانید هر چیزی که به آن نیاز دارید را به ویلای خود اضافه کنید.

زمانی که از خرید کانکس به عنوان جایگزین خانه‌های ویلایی صحبت می‌کنیم منظورمان یک سازه کامل با تمام امکانات رفاهی است، به عنوان مثال تمام کانکس‌های ویلایی که از فروشگاه‌های معتبر خریداری شوند دارای سالن پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه هستند.

انواع کانکس ویلایی

کانکس‌های ویلایی در دو نوع یک طبقه و دوبلکس ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به فضای مورد نیاز خود، هریک از آن‌ها را تهیه و نصب کنید؛ به عبارتی اگر امکانات مورد نیاز شما در کانکس 1 طبقه جا نشود، می‌توانید نسبت به خرید کانکس ویلایی دوبلکس اقدام کنید و علاوه بر فضای بیشتر، از تماشای منظره اطراف ویلا نیز لذت ببرید، همچنین برای جابه‌جایی میان طبقات نیز می‌توانید از یک راه‌پله داخلی یا خارجی استفاده کنید.

در بیشتر کانکس‌های ویلایی دوبلکس برای ساخت کفی طبقه بالا از سرامیک استفاده می‌شود تا علاوه بر استحکام بیشتر، انتقال صدا را هم کاهش دهد. همانطور که ساخت کانکس‌های مورد نظر شما در برخی فروشگاه‌ها امکان سفارشی سازی دارند، می‌توانید جنس کفی طبقه بالای کانکس دوبلکس خود را با نظر شخصی خود انتخاب کنید.

نکته: اگر تصمیم به خرید کانکس ویلایی دوبلکس دارید، لازم است بدانید که این نوع کانکس‌ها امکان جابه‌جایی به محل دیگر را نداشته و زمان و هزینه ساخت آن نیز کمی بالاتر از کانکس‌های 1 طبقه محاسبه می‌شود. پس در صورت امکان بهتر است برای خرید کانکس از کانکس‌های ویلایی 1 طبقه استفاده کنید.

نحوه ساخت و نصب کانکس ویلایی

به‌طور کلی ساخت کانکس‌های ویلایی به دو دسته تقسیم می‌شود:

  1. کانکس ویلایی از پیش ساخته شده: این دسته از کانکس‌های ویلایی از قبل با طراحی مدرن و به‌روز ساخته شده و به محل مورد نظر شما منتقل می‌شوند؛ این نوع کانکس‌ها با توجه به ابعاد درخواستی شما به دو روش قابل ارسال هستند، اولی حمل کامل کانکس ویلایی توسط تریلی، و روش دوم نیز ارسال چند تکه کانکس توسط چند تریلی و اتصال آن‌ها در محل نصب. همچنین مدت زمان نصب این نوع کانکس‌ها بسیار پایین است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را نصب کنید و از استراحت لوکس خود در فضایی متحرک لذت ببرید.
  2. کانکس ویلایی نصب در محل: در این نوع کانکس‌ها، بخش‌های مورد نظر شما و تمامی اجزا و وسایل مورد نیاز کانکس ویلایی به محل نصب ارسال می‌شود و سپس مراحل ساخت ویلا در محل شما انجام می‌شود. مدت زمان اتصال قسمت‌های مختلف و آماده شدن ویلا با توجه به ابعاد سازه بین 2 تا 6 هفته خواهد بود.

مزایای خرید کانکس ویلایی

مهم‌ترین مزیت خرید کانکس ویلایی در برابر ویلاهایی که با مصالح ساختمانی ساخته می‌شوند، به‌روز بودن و کم بودن هزینه و زمان مورد نیاز برای ساخت آن است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای کانکس‌های ویلایی اشاره کرده‌ایم.

  • کاهش هزینه ساخت
  • کاهش مدت زمان طراحی و ساخت ویلا.
  • امکان جابه‌جایی ویلا در صورت نقل مکان.
  • عایق‌های قدرتمندتر و اتلاف انرژی کمتر
  • راحت‌تر بودن بازسازی با هزینه کمتر
  • تنوع بسیار زیاد در ابعاد و طرح کانکس‌های ویلایی
  • مناسب افراد تنوع طلب؛ به دلیل حس متفاوتی که ایجاد می‌کند.

معایب کانکس ویلایی

معایب کانکس ویلایی در مقابل سازه‌های ساختمانی، بسیار محدودتر و سطحی‌تر است که عبارتند از:

  • کانکس‌های ویلایی حداکثر 2 طبقه ساخته می‌شوند و امکان ساخت طبقات بیشتر برای آن‌ها وجود ندارد.
  • این نوع سازه‌ها زیر نظر نظام مهندسی نبوده و مهندسین ناظر پروژه در ساخت کانکس‌های ویلایی از طرف تولیدکنندگان هستند.
  • طول عمر کانکس ویلایی بین 25 تا 30 سال است، درصورتی که سازه‌های ساختمانی تا 50 سال نیز مشکلی نخواهند داشت.

نحوه خرید کانکس

تا اینجا با کانکس‌های ویلایی و نحوه نصب و مزایای آن‌ها آشنا شده‌ایم اما پرتکرارترین سوالی که برای کاربران پیش می‌آید این است که نحوه خرید آن چگونه است؟

درحال حاضر کارخانه‌های گوناگونی در زمینه تولید کانکس‌های ویلایی در طرح‌های مختلف فعالیت می‌کنند که گروه تولیدی صنعتی بنیان کانکس به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندان کانکس محسوب می‌شود. درواقع اگر قصد خرید کانکس ویلایی دارید، این مجموعه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در بخش بعدی نحوه خرید کانکس از وب‌سایت بنیان کانکس را برای شما شرح داده‌ایم.

اقدامات لازم برای خرید کانکس ویلایی از بنیان کانکس

جهت خرید کانکس از مجموعه بنیان کانکس کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. ورود به وب‌سایت بنیان کانکس و تماس با کارشناسان آن‌ها.
  2. درصورت نیاز، مراجعه به کارخانه و مشاهده سازه‌ها.
  3. درصورت لزوم از طرف مجموعه به محل مورد نظر شما می‌آیند و محیط را مورد بررسی قرار می‌دهند.
  4. یک نمونه شبیه‌سازی با نرم‌افزار اتوکد در اختیار شما قرار می‌دهند.
  5. و آخرین مرحله نیز ساخت و تحویل سازه.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true