وقتی با ادمین اینستا کسب و کارتان را رونق می بخشید! - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - 27 اردیبهشت - 1403  
true
false

ادمین اینستا، یک شاخه شغلیِ جدید است که حاصلِ کارآفرینی در بسترِ اینستاگرام است. مدیریت اینستاگرام طیِ پنج سال گذشته و با رونق گرفتنِ هر چه بیشترِ این شبکه اجتماعی و بالا رفتنِ محبوبیتش در بینِ خاص و عام، جزء کسب و کار های تخصصی محسوب می شود. البته ادمین بودن، ریشه تاریخی دارد و تصور نکنید خیلی هم نوآورانه است. اجداد و بزرگانِ ما، معمولا خودشان کمتر به حُجره هایشان در بازار سر می زدند و مدیریتِ کسب و کارشان را از یک جایی به بعد به دستِ یک جوانِ برومند و کامله عقل می سپردند. این جوان ها به علتِ خلاقیت و حوصله بیشتری که در اداره دفاترِ حساب داشتند، می توانستند بقایِ کسب و کارِ قدیمیِ بزرگانشان را تضمین کنند و به شکلِ از مد افتاده مغازه ها،  برای جلبِ مشتری، سر و دستِ تازه ای بکشند. حالا شما به سبک قدیم باید یک ادمین اینستا برای پیج اینستاگرامتان برگزینید. حالا ادمین چه وظایفی دارد؟ بیایید تا بگوییم.

ادمین پیج، دقیقا چه کار می کند؟

قطعا دیده اید که خیلی از سلبریتی ها، در bio اینستاگرام خود می نویسند: این پیج توسطِ ادمین اداره می شود. بارِ معنایی این جمله آن قدر سنگین و دهن پر کن است که بعضی ها برای آن که بگویند ما آدمِ مهمی هستیم و وقتِ سر زدن به فضای مجازی را نداریم، این تایتل را در بیویِ خود می نویسند! یعنی می خواهیم بگوئیم ادمین اینستا بودن و مدیریتِ پیجِ اینستاگرام آن قدر شغلِ خفنی محسوب می شود که گاهاً عده ای از اعتبارِ نامش سوء استفاده می کنند. اما این عیسی دَمانِ زندگی بخش به صفحاتِ اینستاگرامی، چگونه باعث می شوند اعتبار و بیزنسِ شما تضمین شود و تعدادِ دنبال کنندگان صفحه شما، با نرخِ تصاعدی افزایش بیاید؟ اگر می خواهید بدانید، ادامه مقاله را از دست ندهید دوستان!

وظایفِ یک ادمین پیج از نوعِ ایران مایندی اش!

این که می گویند هر کسی را بهرِ کاری ساخته اند، احتمالا حق ترین ضرب المثلِ ایرانی است. ادمین اینستا بودن، شغلی نیست که در توانِ هر کسی باشد. متخصص اینستاگرام کسی است که آشناییِ کامل با ذائقه مخاطبِ پیجِ شما دارد. او می داند که غالبِ دنبالِ کنندگانِ شما چه قشری از مردمِ جامعه هستند. از شما انتظارِ تولیدِ چه نوع محتوا های ویدیویی و تصویری را دارند، گلدن تایمِ فعالیت و آنلاین بودنِ آن ها در اینستاگرام را در مُشتِ خود دارد، درک می کند که در هر ساعت از شبانه روز باید چطور استوری بگذارد تا بیشترین تعامل را از مخاطب بگیرد، می فهمد که اگر کاور و محتوایِ فیلمِ شما به قدرِ کافی جذاب نباشد نمی تواند واردِ اکسپلور بشود و ضریبِ رشدِ صفحه شما پائین می آید و هزاران فوت و فن برای خاک کردنِ پیج های رقیب و البته ضربه فنی کردنِ آن ها. تازه این را از قلم انداختیم که ادمین اینستا، فقط وظیفه پاسخگویی به کامنت ها و پیام های دایرکت را ندارد. او باید تسلط کامل بر روی انواعِ نرم افزار های ویرایشِ فیلم و ادیتِ عکس و موسیقی داشته باشد. حالا منصفانه اعتراف کنید که آیا واقعاً، شما هم می توانید مدیریت اینستاگرام پیجتان را، تا این حدِ اعلاء بر عهده بگرید؟

نبضِ پیجِ شما، در دستانِ ادمین اینستاگرام

حالا که تقریبا با وظایفِ کلیِ شغلِ مدیریت اینستاگرام آشنا شدید، بد نیست درباره خدمات ویژه ای که ادمین پیج و یک مدیر اینستاگرام ایران مایندی به شما ارائه می دهد هم، اطلاعاتی بدهیم. گروه ایران مایند در قالبِ دو پکیجِ طلایی و نقراه ای، به شما در زمینه مدیریتِ پیجتان، خدماتِ ارزشمندی تقدیم می کند.

پکیجِ طلایی، نهایتِ حرفه ای بودن

ما در جعبه طلایی خود، به صورتِ ویژه، دو ادمین اینستا در اختیارِ شما می گذاریم. اما خاص بودنِ این پکیج در همین جا خلاصه نمی شود. پیجِ شما؛ عینِ 30 روزِ ماه یک لحظه هم راکد و ساکت نمی ماند. دو ادمینِ ما هر روز به صورتِ موازی و موثر به طراحی و انتشارِ پست و استوری می پردازند. همین همیشه در صحنه بودنِ صفحه شما هم باعث می شود، دنبال کنندگانِ شما، هرگز فراموشتان نکنند. مجموعِ تعدادِ استوری ها در ماه به 90 تا می رسد! درست خوانید؛ 90! یعنی به صورتِ میانگین، روزانه سه استوری در گلدن تایم به منظورِ بالا رفتنِ حداکثری تعامل با مخاطب پست می شود. ایران مایند حتی از خودِ شما هم ایده می گیرد و باعثِ طوفانِ فکری در ذهنتان می شود. ادمین پیج اینستاگرام در گلدن پکیجِ ما، در صورتی که از شما محتوا بگیرد می تواند ماهانه 4 ویدیو کلیپ تخصصی که کاملا تحتِ نظارتتان است تولید کند. طراحی واتر مارک اختصاصی، جذب فالوور، پشتیبانی کامنت ها و دایرکت ها و ایجادِ هایلایت های جذاب نیز گوشه دیگری از خدماتِ کلیِ ایران مایند است که در هر دو پکیج ارائه می شود.

پکیجِ نقره ای هم داریم؟

البته که داریم. ما در سیلور پکیجِ خود، تمامِ خدماتی که برای جعبه طلایی گفتیم را رائه می دهیم. تنها چیزی که در این دو متفاوت است، تعدادِ ادمین و تعدادِ پست ها و استوری هایی است که صورتِ ماهانه در پیجِ شما قرار می گیرند. مثلا بجای دو ادمین، یک ادمین داریم. به جای 90 استوری در ماه، با 60 استوری مخاطبانتان را مجذوب می کنیم و … .

حالا تعرفه ادمین اینستا چقدر است؟

باز هم مثلِ همیشه رسیدیم به بحثِ هر چه قدر پول بدهی، همان قدر؟ احسنت! ارزان بودنِ خدمات آن هم در این دوره زمانه، دیگر تبدیل به افسانه و قصه به گوشِ کودکان شده. مطمئن باشید حتی اگر چیزِ ارزانی هم پیدا کردید، نباید به سراغش بروید و ذوق زده بشوید. چون یا بی  کیفیت است و محصولِ کشورِ برادرانِ چینیِ ماست، یا احتمالا تسخیر شده است و فقط می خواهند از شرَش خلاص بشوند. حرفه ای بودن و ارائه بهترین خدمات در زمینه ادمین پیج اینستاگرام، مسئله شوخی برداری نیست. پس اگر قیمتِ 6.500.000 تومانیِ پکیجِ طلایی ما را دیدید اصلا تعجب نکنید و حس نکنید می شود همین را با نصفِ قیمت در جایِ دیگر خرید! تضمین می کنیم که اگر به درستی روی پیجِ خود، با استخدامِ یک ادمین؛ سرمایه گذاری کنید و صفر تا صدِ همه چیز را به آن ها بسپارید، خیلی زود تر از آن چه که  فکرش را بکنید، چند برابرِ این مبلغ به چرخه مالیِ شما باز می گردد.

 

اگر به دنبالِ حرفه ای ترین تیم در زمینه ادمینِ پیج اینستاگرام هستید، تشنه برقراریِ ارتباطِ موثر با مخاطبینِ خود، ریختنِ برنامه های بلند مدت برای صفحه تان و ساختِ تیزر و عکاسی تبلیغاتی آن هم با تخفیف شگفت انگیز هستید؛ فقط به ایران مایند فکر کنید. قلبِ بیزنسِ شما، با ایران مایند تا ابد می تپد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true