قیمت کفش طبی با اسکن کف پا چقدر است؟ (با بیمه + بدون بیمه) - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 31 اردیبهشت - 1403  
true
false

قیمت کفش طبی با اسکن کف پا، موضوع بسیار مهمی برای کسانی است که پزشک از آنها خواسته تا برای ساخت کفش های طبی سفارشی با استفاده از اسکن اقدام کنند. اگر در این رابطه اطلاعات زیادی ندارید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا در جریان قیمت اسکن کف پا و ساخت کفش های طبی قرار بگیرید.

چه کسانی می بایست به مراکز اسکن کف پا در تهران و سایر شهرها مراجعه کنند؟

قبل از آنکه به بحث در مورد قیمت ساخت کفش های طبی با کمک اسکن پا بپردازیم، لازم می دانم افرادی را معرفی کنیم که می بایست برای ساخت کفش های طبی اقدام کنند. این گروه ها به شرح زیرند:

  • همه کسانی که کف پای آنها صاف است؛
  • افرادی که در یک یا هر دو پاشنه پای خود دچار فرسایش شده اند؛
  • کسانی که پاشنه درد دارند؛
  • افرادی که کمر درد دارند؛
  • کسانی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند؛
  • کسانی که ساعات زیادی را در طول روز راه می روند و یا ایستاده هستند؛
  • افرادی که به مشکلات جسمانی، همچون خار پاشنه مبتلا شده اند؛
  • افرادی که حس می کنند توزیع فشار در پای آنها یکسان نیست.

همه کسانی که در بالا نام بردیم می بایست به مراکز اسکن کف پا در تهران مراجعه کرده، در جریان قیمت کفش طبی با اسکن کف پا قرار بگیرند و با ساختن کفش طبی از شر مشکلی که دارند رهایی یابند. برخی از این مشکلات، سرچشمه و سرمنشا مشکلات دیگری نیز هستند و به همین دلیل است که توصیه می کنیم برای ساخت این کفش ها اقدام کنید. در همین راستا توصیه می کنیم به گزارش منتشر شده توسط فارس، ایلنا و مشرق، به پایار اعتماد کرده و برای ساخت کفش و کفی طبی به آنجا مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه از مهارت و تجربه کافی برای ساخت کفش های طبی برخوردارند. در ضمن قیمت کفش طبی ارتوپد فنی پایار (https://payarcenter.com/) ، بسیار مناسب و معقول در نظر گرفته شده است.

قیمت کفش طبی با اسکن کف پا چقدر است؟

قیمت کفش طبی با اسکن کف پا از یک عدد ثابت و مشخص پیروی نمی کند. علت متغیر بودن قیمت، پارامترهایی است که در ادامه معرفی می کنیم:

1- نوع دستگاه اسکنر؛

یکی از عواملی که روی هزینه اسکن کف پا برای ساخت کفش طبی اثر دارد، نوع دستگاه است. دستگاه های مدرن و بروز با دقت زیادی کف پا را اسکن می کنند. گرفتن اسکن با چنین دستگاه هایی گران تر از تهیه اسکن با اسکنرهای قدیمی تر است.

2- دینامیک یا استاتیک بودن دستگاه؛

اسکنرها دو نوع دارند، یا استاتیک هستند و یا دینامیک. هزینه و تعرفه اسکن با هر یک از این دو اسکنر نیز با هم تفاوت دارد. پزشکان با توجه به مشکلی که شما دارید و برای آنکه بتوانند با دقت بیشتری مشکل شما را تشخیص دهند به شما خواهند گفت که با کدام دستگاه از کف پای خود اسکن بگیرید.

3- کلینیکی که اسکن می گیرد؛

از دیگر موارد تاثیر گذار روی هزینه اسکن کف پا و تهیه کفش طبی، کلینیکی است که برای اسکن به آن مراجعه می کنید. هر مرکز با توجه به نوع اسکنری که دارد و با توجه به مواردی که آن مرکز در نظر گرفته است، برای گرفتن اسکن، قیمت مشخص تعیین کرده است. خوب است زمانی که می خواهید برای گرفتن اسکن اقدام کنید، به کلینیک های ارتوپدی فنی مطرح معتبر در کشور مراجعه کنید که هم از وجود دستگاه های پیشرفته و مدرن بهره می برند و هم می توانند با مناسب ترین قیمت از پای شما اسکن بگیرند.

قیمت کفش طبی با اسکن کف پا با بیمه چقدر است؟

یکی از سوالاتی که شاید برای برخی افراد متقاضی انجام اسکن پیش آید این است که قیمت کفش طبی با اسکن کف پا چقدر با بیمه چقدر است و بیمه ها چقدر از هزینه اسکن را پرداخت می کنند. اغلب ایرانی ها تحت پوشش بیمه های دولتی قرار دارند و این بیمه ها برخی هزینه های درمان را پرداخت می کنند و برخی دیگر از هزینه ها را پرداخت نمی کنند.

هزینه ای که برای اسکن کف پا و ساخت کفش و کفی طبی باید پرداخت شود، توسط بیمه ها جبران نشده و این خود افراد هستند که باید همه هزینه اسکن را بپردازند. البته، اگر تحت پوشش بیمه های خصوصی قرار داشته باشید ممکن است آنها مقداری از هزینه های اسکن کف پا را به شما باز گردانند.

برای آنکه اطلاعات کافی در مورد بازپرداخت هزینه توسط بیمه تکمیلی به دست آورید خوب است با کارشناسان بیمه صحبت کنید و در این باره اطلاعات کامل را از آنها بگیرید.

برای انجام اسکن کف پا در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

حال که مشخص شد قیمت کفش طبی با اسکن کف پا تحت تاثیر چه عواملی قرار داشته و کلینیکی که برای انجام اسکن به آنجا مراجعه می کنید روی قیمت انجام اسکن کف پا در تهران تاثیر می گذارد، می خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید معتبرترین کلینیک ارتوپدی فنی در کشور را شناسایی کرده و برای گرفتن اسکن به آنجا بروید.

ارتوپدی فنی پایار، یکی از مطرح ترین، با سابقه ترین و معتبرترین کلینیک ها در سطح کشور بوده که به دلیل داشتن اسکنرهای پیشرفته و بروز، می تواند یک اسکن دقیق از کف پا تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهد. مراجعه به این مجموعه با مزیت های زیادی همراه است که تنها یکی از آنها مناسب تمام شدن قیمت اسکن کف پا است. خاطر نشان می کنیم، پایار در حوزه ساخت انواع اندام های مصنوعی نیز فعالیت داشته و علاوه بر اینها کفش و کفی طبی سفارشی را نیز با توجه به اسکن تهیه شده از کف پا می سازد. کسانی که مشکلات و ناهنجاری هایی در پای خود دارند می توانند برای ساخت کفش و کفی طبی به این کلینیک مراجعه کنند.

کلام آخر

قیمت کفش طبی با اسکن کف پا، عوامل تاثیرگذار بر آن موضوع صحبت ما در این مقاله بود. ما سعی کردیم علاوه بر این مباحث، یک کلینیک ارتوپدی فنی معتبر نیز به شما معرفی کنیم تا در هنگام نیاز به آنجا مراجعه کنید. امیدواریم نکات ارائه شده در افزایش اطلاعاتتان کمک کننده بوده باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true