خرید قسطی ساعت هوشمند - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - 29 اردیبهشت - 1403  
true
false

آیا خرید اقساطی اپل واچ امکان دارد؟ ساعت هوشمند از آن دست کالا‌های دیجیتال به شمار می‌آید که در حال حاضر کاربران بسیاری را متقاعد به خرید کرده است. علت این تمایل، امکاناتی است که یک ساعت علاوه بر نشان‌دادن زمان ارائه می‌دهد. ساعت‌های هوشمند به دلیل اینکه دارای قابلیت‌های بسیار از جمله پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و فشارسنج هستند، مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این ساعت‌ها برای افراد ورزشکار نیز کارآمد هستند.

اندازه‌گیری فعالیت‌های روزانه توسط آن‌ها، باعث شده افراد این نوع ساعت‌ها را جایگزین ساعت‌های کلاسیک کنند. علاوه بر این در ساده‌ترین مدل‌های ساعت هوشمند اعلانات گوشی، پیام‌ها، تماس‌ها و موزیک پلیر تلفن همراه، قابل‌کنترل هستند که این نیز مزیت این نوع گجت‌ها را نسبت به ساعت‌های قدیمی نشان می‌دهد.

بهترین ساعت‌های هوشمند

کمپانی‌های معتبر اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی، در حال حاضر پرفروش‌ترین برند‌های ساعت هوشمند در دنیا هستند. بااین‌حال اگر بخواهید ساعت‌های ارزان‌قیمت‌تری را تهیه کنید برند‌های کمتر شناخته شده هم در بازار وجود دارند.

بالاترین قیمت ساعت هوشمند در حال حاضر اپل‌واچ‌ها هستند. از طرفی بالابودن قیمت برخی از ساعت‌های هوشمند مانند اپل‌واچ‌ها باعث شده که فروشگاه‌های اینترنتی کالای دیجیتال، خرید قسطی ساعت هوشمند را پیشنهاد دهند.

کاربران می‌توانند انواع ساعت هوشمند را به طور قسطی تهیه کنند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای خرید یکی از این ساعت‌ها اقدام کنید، اما در پرداخت هزینه آن مشکل دارید، می‌توانید از خرید اقساطی اپل واچ که اکنون در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد، کمک بگیرید.

توجه داشته باشید برای خرید ساعت هوشمند بهتر است ابتدا نیاز‌های خود را بررسی کنید. المان‌هایی که باید مدنظر داشته باشید عبارت‌اند از:

  • داشتن صفحه‌نمایش رنگی یا غیر رنگی
  • صفحه‌نمایش لمسی یا غیر لمسی
  • شیوه اتصال ساعت هوشمند مثل بلوتوث یا وای‌فای
  • حسگر‌ها، مثل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، گام‌شمار، شمارش ضربان قلب، فشارسنج یا …
  • سازگاری ساعت هوشمند با تلفن همراه

به‌خاطر داشته باشید که ساعت هوشمندی که قرار است خریداری کنید باید با سیستم‌عامل تلفن همراه شما (اندروید، ios یا …) سازگار باشد؛ بنابراین قبل از خرید حتما درباره این ویژگی‌ها از مشاورین خرید، اطلاعات کسب کنید.

درصورتی‌که بخواهید، خرید اینترنتی داشته باشید می‌توانید از طریق کارشناسان فروش نیاز‌های خود را بررسی کنید تا آن‌ها بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. آن‌ها می‌توانند در مورد نوع خرید (حضوری، اینترنتی و اقساط) مانند خرید اقساطی اپل واچ نیز شما را راهنمایی کنند.

شرایط اقساط خرید ساعت هوشمند

برای مثال اگر به دنبال خرید اقساطی اپل واچ  هستید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی که قابلیت خرید اقساطی دارد و کسب اطلاعات درباره چگونگی پرداخت اقساط، خرید خود را نهایی کنید. لازم به ذکر است که این دست فروشگاه‌ها با ایجاد اعتبار برای کاربران و دریافت برخی ضمانت‌ها، امکان خرید آسان را فراهم آورده‌اند.

حتی در این فروشگاه‌های اینترنتی برای برخی محصولات خرید قسطی بدون پیش پرداخت نیز وجود دارد تا افرادی که در پرداخت مقدار زیادی پول به صورت یکجا مشکل دارند، امکان خرید وجود داشته باشد؛ بنابراین اگر قصد خرید اقساطی ساعت هوشمند را دارید اما پرداخت هزینه آن به‌صورت یکجا براتان مشکل است می‌توانید از خرید قسطی استفاده کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true