تماشای چشم‌اندازهایی بی‌نظیر با اقامت در هتل آزادی خزر چالوس - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 31 اردیبهشت - 1403  
true
false

دریا، جنگل و تله‌کابین نمک آبرود؛ اگر دوست دارید چند شب و روز را در چنین فضایی رویایی سپری کنید بی‌شک پیشنهاد سفربازی به شما رزرو هتل آزادی خزر چالوس است که تنها هتل پنج ستاره در منطقه چالوس و در کنار دریای خزر است. هتلی زیبا که در سال ۱۳۵۴ راه‌اندازی شده اما در سال ۱۳۹۳ به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مهمانان خود مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل آزادی خزر چالوس ویژگی‌های متمایز و فوق‌العاده کم ندارد به عنوان مثال امکانات و خدمات عالی، چشم‌انداز زیبا و کارکنانی کارآزموده فقط چند نمونه از آن‌هاست که همین‌ها موجب شده تا این هتل در میان گردشگران محبوب باشد.

هتل پنج ستاره آزادی خزر در پنج طبقه ساخته شده و ۱۶۴ اتاق به همراه ۳۵۰ عدد تخت دارد. اگرچه هتل آزادی خزر چالوس قدمتی ۴۰ ساله دارد اما تاکنون هیچ هتلی نتوانسته در این منطقه با این هتل رقابت کند زیرا این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و از امکانات بی‌نظیر هم بهره‌مند است که دستیابی به آن‌ها برای هر هتلی ممکن نیست.

لحظاتی در میان جنگل‌های هیرکانی

از زیبایی و تفاوت جانمایی این هتل همین بس که دور تا دور هتل آزادی خزر را جنگل‌های هیرکانی مازندران در بر گرفته است. از این‌رو اگر مسافری هتل آزادی خزر را برای اقامت انتخاب کند همزمان با بهره‌مندی از خدمات و کیفیت بی‌نظیر این مجموعه از مناظر چشم‌نواز دریا، جنگل و کوه نیز لذت خواهد برد البته که شما در هنگام ورود به هتل آزادی خزر نیز باید از جاده جنگلی بگذرید و در کمترین زمان ممکن نیز به دریا می‌رسید. در زمان اسکان در هتل نیز شما از تماشای طلوع و غروب خورشید با چشم‌اندازی بی‌نظیر شگفت‌زده خواهید شد. اگر هم در فصل بهار به این منطقه سفر کنید بدانید که از عطر شکوفه‌های بهار نارنج در سرتا سر منطقه هتل آزادی خزر چالوس سرمست می‌شوید.

انواع اتاق‌های هتل آزادی خزر

هتل آزادی خزر چالوس ۱۶۴ اتاق و سوییت با امکانات عالی دارد؛ این واحدهای اقامتی شامل دو تخته دابل غربی رو به جنگل، سه تخته غربی رو به جنگل، دو تخته دابل شرقی رو به جنگل، دو تخته تویین غربی رو به جنگل، دو تخته تویین شرقی رو به جنگل، دو تخته تویین غربی رو به دریا، دو تخته دابل غربی رو به دریا، دو تخته دابل شرقی رو به دریا، دو تخته تویین شرقی رو به دریا، سه تخته شرقی رو به جنگل، سه تخته غربی رو به دریا و سه تخته شرقی رو به دریاست. همان‌‌طور که از اسامی آن‌ها معلوم است تعدد و تنوع آن‌ها دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد و برای رزرو هر یک می‌توانید از طریق سفربازی به عنوان بهترین مرجع قانونی رزرو هتل و ویلا اقدام کنید.

اتاق دو تخته دابل غربی رو به جنگل

این دسته از اتاق‌های هتل آزادی خزر ویژه 2 نفر همراه با صبحانه است با این توضیح که تخت اضافه ندارد. تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، سشوار، کمد لباس، آباژور، دراور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی‌ و اینترنت رایگان و محدود در اتاق از جمله امکانات این نوع اتاق‌های هتل آزادی خزر است.

اتاق سه تخته غربی رو به جنگل

اتاق‌های سه تخته غربی رو به جنگل هتل آزادی خزر چالوس مناسب 3 نفر همراه با صبحانه تعریف شده است. امکانات آن نیز درست مانند واحدهای دو تخته دابل غربی رو به جنگل است.

اتاق دو تخته دابل شرقی رو به جنگل

این نوع اتاق‌های هتل آزادی خزر برای اقامت 2 نفر همراه با صبحانه است که داشتن تخت اضافه نیز با احتساب هزینه آن انجام خواهد شد. این واحدهای هتل بازسازی شده‌اند و امکانات و وسایل آن نیز مانند موارد قبلی است.

اتاق دو تخته تویین غربی رو به جنگل

اتاق‌های دو تخته تویین غربی رو به جنگل هتل آزادی خزر چالوس برای اسکان 2 نفر و سرو صبحانه تعریف شده و امکانات آن هم مانند اتاق‌های قبلی است.

اتاق دو تخته تویین شرقی رو به جنگل

این دسته از اتاق‌های هتل پنج ستاره آزادی خزر چالوس برای استقرار دو نفر مناسب است و به مهمانان آن صبحانه نیز ارایه می شود. این واحدها نیز بازسازی شده‌اند. امکانات و تجهیزات آن هم دقیقا مثل واحدهای قبلی است.

اتاق دو تخته تویین غربی رو به دریا

اتاق‌های دو تخته تویین غربی هتل آزادی خزر برای اسکان 2 نفر همراه با سرو صبحانه تعریف شده که چشم‌انداز آن‌ها هم رو به دریاست. امکانات آن نیز مثل واحدهای اقامتی قبلی است.

اتاق دو تخته دابل غربی رو به دریا

این دسته از واحدهای هتل آزادی خزر چالوس نیز شرایطی مشابه با اتاق های دو تخته تویین غربی رو به دریا دارد که تفاوت آن‌ها در نوع تخت‌هاست.

اتاق دو تخته دابل شرقی رو به دریا

اتاق‌های دو تخته دابل شرقی هتل آزادی خزر چالوس بازسازی شده‌اند و برای ارایه به دو نفر همراه با صبحانه است. تخت اضافه نیز شامل هزینه خواهد بود. برای اطلاع از امکانات آن نیز موارد قبلی را مطالعه کنید.

اتاق دو تخته تویین شرقی رو به دریا

اتاق‌های دو تخته تویین شرقی رو به دریا در هتل آزادی خزر چالوس مناسب دو نفر با سرو صبحانه است و تخت اضافه مشمول هزینه خواهد شد. امکانات این دسته از واحدها مانند موارد قبلی است.

اتاق سه تخته شرقی رو به جنگل

اتاق‌های سه تخته شرقی رو به جنگل هتل آزادی خزر چالوس بازسازی شده‌اند و برای اقامت سه نفر همراه با صبحانه است. نوع تخت‌ها در این واحدها یک تخت دابل و یک تخت سینگل است. امکانات نیز مانند واحدهای قبلی است.

اتاق سه تخته غربی رو به دریا

این نوع اتاق‌های هتل آزادی خزر چالوس برای اسکان سه نفر به همراه سرو صبحانه تعریف شده است. تخت‌هایی که در این واحدها وجود دارند شامل یک تخت دابل و یک تخت سینگل است. امکاناتی مانند موارد قبلی در این دسته از اتاق‌ها گنجانده شده است.

اتاق سه تخته شرقی رو به دریا

اتاق‌های سه تخته شرقی رو به دریا در هتل آزادی خزر ویژه سه نفر همراه با صبحانه است. در این واحدها یک تخت دابل و یک تخت سینگل یا سه تخت سینگل با امکانات واحدهای قبلی وجود دارد.

با نگاهی به لیست انواع اتاق‌ها در هتل آزادی خزر چالوس متوجه می‌شوید انتخاب واحد اقامتی با امکانات رفاهی فوق‌العاده آن‌ها برای شما کار ساده‌ای است برای همین برای رزرو آنلاین هتل‌های چالوس با اطلاعاتی که تاکنون درباره هتل آزادی خزر در اختیار شما قرار گرفته از طریق سایت رسمی سفربازی راحت و سریع است.

صرف غذاهایی لذیذ در هتل آزادی خزر

از آنجایی که صرف غذایی لذیذ از بخش‌های هیجان‌انگیز هر سفری است بهتر است بدانید هتل آزادی خزر از سرآشپزان خیلی خوبی هم بهره‌مند است که شما با اقامت در این هتل می‌توانید لحظاتی فراموش‌نشدنی را همراه با همسفران خود در رستوران‌های هتل آزادی خزر چالوس سپری کنید.

البته ویژگی‌های ممتاز هتل آزادی خزر چالوس به همین جا ختم نمی‌شود؛ این هتل امکانات ورزشی زیادی را هم در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد برای همین شما می‌توانید اوقات فراغت خود را به بهترین شکل در سالن‌های بیلیارد آن پر کنید. جت اسکی، قایق، سونا و جکوزی از دیگر سرگرمی‌هایی است که دست‌اندرکاران هتل آزادی خزر چالوس برای شما فراهم کرده‌اند. پیشنهاد سفربازی به شما این است که در زمان اقامت در هتل آزادی خزر چالوس حتما به پیست دوچرخه‌سواری، بخش موتورهای چهار چرخ، میزهای پینگ پونگ و مرکز بازی‌های کامپیوتری و فوتبال دستی هم مراجعه کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true