بعد از اجاره ویلا در رامسر، مسیرهای پیاده‌روی شهر را بشناسید! - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 17 اردیبهشت - 1403  
true
false

اگر به شهر رامسر رفته‌اید و بعد از اجاره ویلا در رامسر، تمایل دارید به گردش روزانه بروید و از مناظر زیبای آن استفاده کنید این مقاله به ‌شما کمک فراوانی خواهد کرد.بسیاری از افراد بعد از سفر به شمال به‌دنبال مکان مناسبی برای اقامت می‌گردند تا هم زیبایی منحصر به‌فردی داشته باشد و هم بتواند آرامش و امکانات مناسبی را برای آنها فراهم کند. نزدیکی ویلا به دریا و جنگل و مناطق تفریحی می‌تواند عامل مهمی در انتخاب آن ویلا برای مسافران باشد. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا شما را با مکان‌های تفریحی و پیاده‌روی شهر رامسر آشنا کرده و این مکان‌ها را به شما معرفی کنیم.

جنگل دالخانی

یکی از جنگل‌های زیبا و بکر کشور در روستای جنت رودبار جنگل دالخانی یا دالیخانی است. دالخانی ارتفاع ۸۰۰ متری از سطح دریا داشته و جزو جنگل‌های مرتفع ایران محسوب می‌شود. اجاره ویلا در اطراف جنگل دالخانی می‌تواند یک پیاده‌وری جنگلی عالی را برای شما قم بزند.

این جنگل دارای گونه‌های مختلفی اعم از گونه‌های جانوری و گیاهی بوده و بسیار بکر هستند. بنابراین توصیه می‌شود هنگام پیاده‌روی مراقب محیط‌ زیست اطراف آن باشید.

هتل قدیمی رامسر

هتل قدیم رامسر یک جاذبه تاریخی است که مسافران زیادی را به ‌صورت روزانه به‌ خود جذب می‌کند. بسیاری از مسافران برای پیاده‌روی‌های روزانه خود این مکان را انتخاب می‌کنند. این هتل یکی از ساختمان‌های مهم این شهر بوده و معماری آن بسیار خاص است.

برای تماشای این مکان می‌توانید از انتهای مسیر پیاده‌روی بلوار معلم، پله‌های سلطنتی و معماری داخلی آن لذت ببرید. زیرا این مکان‌های خاص با همان بافت قدیمی حفظ شده‌اند. البته باید بگوییم بسیاری از هتل‌ها و ویلا رامسر همگی معماری زیبا و جذابی دارند. به‌ همین جهت شما برای اجاره ویلا در رامسر مشکل خاصی را نخواهید داشت.

قلعه مارکوه

قلعه مارکوه یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این شهر است. این قلعه در ارتفاعات کتالم و با دسترسی پیاده‌روی از مسیر تلارسر تا قلعه واقع شده است. این قلعه مکان خوبی برای استراحت خواهد بود. زیرا می‌توانید هنگام استراحت از نمای شهر زیبای رامسر لذت ببرید.

برای رفتن به قلعه مارکوه می‌توانید بخشی از راه را با ماشین و بخش دیگری را با پیاده‌روی طی کنید. قصه‌های زیادی درباره این قلعه وجود دارد و مهمترین آنها گنج بزرگی است که در این قلعه پنهان شده و همین مورد باعث می‌شود تا افراد زیادی برای بازدید از این قلعه به رامسر سفر کنند.

پارک جنگلی و آبشار صفارود

با اجاره ویلا در رامسر می‌توانید از طبیعت جنگلی صفارود و همچنین آبشار صفارود استفاده کنید. طبیعت جنگلی صفارود در مسیر رامسر به جواهرده قرار گرفته و برای پیاده‌روی در رامسر بسیار مسیر جذاب و هیجان‌انگیزی به‌شمار می‌رود.

این مسیر جنگلی با رودخانه و آبشار معروفش هر مسافری را ترغیب می‌کند تا در رامسر با اجاره ویلا مدتی را خوشگذرانی کند. این مکان آب‌وهوای خنک‌تری نسبت به داخل شهر داشته و در تابستان مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند.

مسیرهایی پیاده‌روی تعبیه شده در صفارود باعث می‌شود تا بتوانید به نقاط بکرتر این منطقه دسترسی داشته باشید. داشتن یک راه­ بلد یا تورلیدر می‌تواند به شما در این مسیر کمک شایانی کند. همچنین می‌توانید با پای پیاده به مسیر جواهرده وارد شده و در بخشی از راه از مسیر اصلی جدا شوید و به‌سوی طبیعت جنگلی صفارود بروید.

گرسماسر

یکی دیگر از دلایل مسافران برای اجاره ویلا رامسر منطقه ییلاقی گرسماسر است. این منطقه ییلاقی بسیاری از گردشگران را به‌سوی خود جذب کرده و اجاره ویلا در رامسر را رونق بخشیده است. هوای گرسماسر کوهستانی بوده و بسیار دل‌پذیر است. در زمستان نیز می‌توان به این منطقه سفر کرد. این منطقه برای ۴ فصل سال دارای مسافر بوده و بسیار دیدنی خواهد بود.

گرسماسر در ۴۰ کیلومتری جنوب غرب رامسر قرار گرفته و با شهر نیم‌ ساعتی فاصله دارد. گرسماسر ارتفاع بالایی داشته و می‌توان از این منطقه به تمامی مناطق رامسر و تنکابن اشراف داشت.برای مسیرهای پیاده‌روی و کوهنوردی گرسماسر یک مکان ایده‌آل بوده و کوه‌نوردان می‌توانند به کوه سماموس صعود کنند. در این منطقه می‌توانید از مسجد آبجی، رستم سر، تله بن، راه کنار و … دیدن کنید.

دریاچه قو روستای جواهرده

جواهرده به یاقوت رامسر معروف بوده و شهرتی جهانی دارد و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. حتماً برای اجاره ویلا در رامسر به این مکان زیبا نیز فکر کنید و آن را در برنامه سفر خود داشته باشید. جواهرده ۲۶ کیلومتر با رامسر فاصله داشته و یک جاذبه توریستی چهار فصل به‌شمار می‌آید.

آب چشمه گوارا و خنک این روستا نیز بسیار معروف است. این روستا در فصل زمستان و پاییز سرد بوده، اما زیبایی آن لذت‌بخش خواهد بود. برای اجاره ویلا رامسر در این منطقه باید بدانید که انواع امکانات رفاهی، اقامتی و خدماتی در این روستا موجود است.

آبشار ایج

آبشار ایج باعث شده است تا به رامسر عروس شهرها بگویند. این آبشار با نام‌هایی از قبیل میج و ۱۰ قلو نیز یاد شده و در سفر به رامسر حتماً برای بازدید از این آبشار وقت بگذارید. برای اجاره ویلا رامسر باید ابتدا به روستای میج بروید.

روستای میج ۱۳۰ کیلومتر با شهر رامسر فاصله دارد. در این روستا خانه‌های چوبی و خشتی بسیار به‌چشم می‌آیند و تداعی یک زندگی روستایی آرام هستند. با آب شدن برف‌های ارتفاعات کوه آبشار ایج پرآب شده و منظره زیبایی را خلق می‌کند. به‌ همین جهت سفر در فصل تابستان به روستای میج، برابر است با دیدن این منظره دل‌انگیز.

هنگام پیاده‌روی در این منطقه می‌توانید از طبیعت زیبای اطراف این روستا و مناظر بکر آن لذت ببرید. اجاره ویلا در رامسر و رزرو هتل در این شهر از دغدغه‌های اصلی مسافران خواهد بود. البته با وجود ویلاهای زیبا و با امکانات بسیار در این شهر دیگر جای دغدغه یا سؤالی برای این افراد باقی نخواهد ماند.

گردشگران با اجاره ویلا در این مناطق می‌توانند به پیاده‌روی‌های طولانی رفته و از موقعیت مکانی و طبیعت لذت‌بخش آن نهایت استفاده را ببرند. برای اطمینان از رزرو ویلا و هتل می‌توانید با نگاهی به سایت جاباما قیمت‌ها، شرایط مکان سکونت، فاصله تا شهر اصلی و و دیگر موارد ضروری را بررسی کرده و برای سکونت در شهرهای مختلف شمالی و دیگر مناطق کشور تصمیم‌گیری نمایید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true