انواع خدمات و فروش محصولات IT در سایت فالنیک - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - 30 اردیبهشت - 1403  
true
false

فالنیک با انواع محصولات در حوزه سرور و تجهیزات، CRM، چاپگر و ماشین‌های اداری، کامپیوتر و سیستم‌های شخصی و … علاوه بر ارائه محصولات به مشتریان، خدمات پس از فروش و پشتیبانی همه جوانبه را نیز برای مشتریان خود مهیا کرده‌است. در فالنیک (ایران اچ پی) کالاهای متنوع حوزه IT با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت و بهترین خدمات به دست مشتریان می‌رسد. در ادامه با فالنیک و فعالیت ها و خدمات آن بیشتر آشنا می‌شوید.

مهم ترین فعالیت های فالنیک در زمینه سرور و شبکه

فالنیک در زمینه سرور و شبکه مجموعه‌ای از کامل‎ترین محصولات اچ پی را گردآوری کرده و برای کاهش دغدغه مشتریان خود تمام محصولات را با گارانتی معتبر ارائه می‌کند. شما در فروشگاه فالنیک طیف گسترده‌ای از محصولات سرور و شبکه اعم از سرور‌های برند اچ پی، استوریج، سوئیچ شبکه، مجموعه کاملی از قطعات سرور را مشاهده خواهید کرد.

فروش تمام این محصولات با مشاوره رایگان تخصصی همراه است. با این امکان کاربران بهترین محصول را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب خواهند کرد. پس از خرید هر کدام از محصولات در صورت نیاز به خدمات پس از فروش فقط کافی‌ست با کارشناسان فالنیک در ارتباط باشید تا در کمترین زمان به مشکلات شما رسیدگی شود. خدمات رسانی به بیش از 34 هزار مشتری گواه حسن خدمت فالنیک در عرضه محصولات خود است.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه با متخصصین مجرب

یکی از خدمات برجسته فالنیک نصب و راه اندازی صفر تا صد شبکه کسب و کارهاست. فالنیک با همراهی متخصصین مجرب خود علاوه برای ارائه خدمات مشاوره‌ای طراحی شبکه، تجهیزات موردنیاز را نیز با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد تا کاربران حین استفاده از خدمات با کمترین مشکل مواجه شوند.

فالنیک در زمینه نصب و راه‌اندازی شبکه سابقه 25 ساله داشته و با برآورد تمام جوانب پیش از طراحی، مشتریان را با جزئیات کار آشنا می‌کند. مراحل راه اندازی شبکه توسط متخصصین فالنیک با طراحی شبکه پیش از اجرا آغاز می‌شود. در این روش تمام نیازهای سازمان پیش از راه اندازی شناسایی شده تا کمترین هزینه به سازمان‌ها تحمیل شود.

متخصصین مجرب پس از طراحی طی جلساتی بررسی‌ها را به سازمان‌ها ارائه داده تا در بین راه‌حل‌های موجود بهترین گزینه با توجه به هدف شرکت‌ها و نیاز آنها پیاده سازی شود. خدمات شبکه در فالنیک شامل خدمات پسیو و اکتیو است و ضمن تأمین تجهیزات، صفر تا صد راه اندازی شبکه شما را انجام می‌دهند.

اگر سرویس‌های شبکه در سازمان شما راه اندازی شده‌است و تنها به بهینه سازی سیستم‌‎های خود نیاز دارید، می‌توانید از خدمات بهینه سازی درون سازمانی فالنیک استفاده کنید.

نصب و راه اندازی سرویس های لینوکس

برای نصب و راه اندازی سرویس‌های لینوکس کافی‌ست با شماره 02154591998 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان فنی فالنیک بهره‌مند شوید. این سرویس‌ها در فالنیک شامل مواردی مانند راه‌ اندازی وب سرور لینوکس، راه اندازی DNS سرور لینوکس، راه اندازی فایل سیستم، مانیتورینگ وب، راه اندازی میل سرور، ftp و … است.

فروش سرور با خدمات ویژه

فروش سرور در فالنیک با خدمات ویژه‌ای همراه است. مشتریان کافی‌ست هدف و بودجه خود را قبل از انتخاب مدل موردنظر خود تعیین کنند، پس از آن متخصصین فالنیک با ارائه مشاوره خرید رایگان کاربران را تا دستیابی به بهترین محصول راهنمایی خواهند کرد.

در فالنیک علاوه بر مشاوره تخصصی رایگان که از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است، کاربران می‌توانند از درخواست پیش فاکتور و پیکربندی آنلاین نیز استفاده کنند. از دیگر مزایای خرید سرور از فالنیک می‌توان به گارانتی طلایی دو ساله و سرویس دوره‌ای رایگان 6 ماهه و همچنین ارسال به سراسر کشور اشاره کرد.

فروش استوریج با گارانتی معتبر

فروش استوریج در فالنیک با گارانتی معتبر همراه است تا شرکت‌ها دغدغه‌ای بابت حفظ اطلاعات و داده‌های خود نداشته باشند. گارانتی ارائه شده فالنیک به صورت 18 ماهه و اصلی است. استوریج‌های عرضه شده در فالنیک از برند‌های مطرح و بزرگ دنیا بوده و تنوع زیادی دارد. با توجه به نیاز سازمان خود می‌توانید پس از دریافت مشاوره رایگان یکی از انواع آن را انتخاب کنید. فالنیک نمایندگی qnap در ایران است، پس با خیالی راحت می‌توانید این ذخیره سازهای با کیفیت را از فالنیک تهیه کنید.

فروش قطعات سرور با خدمات پس از فروش

با خرید سرور در فالنیک تمام قطعات آن نیز گارانتی داشته و با خدمات پس از فروش ارائه می‌شود. قطعات مهم سرور مانند سی پی یو، رم، هارد، مادربرد و پاور از گارانتی 18 ماهه برخوردار بوده و در صورت نیاز، پس از خرید و حتی اتمام گارانتی می‌توانید از خدمات پشتیبانی فالنیک استفاده کنید.

سرویس دوره ای توسط متخصصین خبره

سرویس دوره‌ای سرور به دلیل حفظ امنیت و پایداری سرور ضروری است. با انجام سرویس‌های دوره‌ای حداقل هر شش ماه یکبار ضمن حفظ سلامت قطعات، در صورت نیاز به ارتقا و یا تعمیر می‌توانید در زمان درست سرور خود را بررسی و ارزیابی کنید. در فالنیک سرویس دوره‌ای توسط متخصصین با تجربه و با دانش فنی بالا انجام می‌شود تا آسیبی متوجه سرور و قطعات آن نشود. سرویس دوره‌ای در تهران تا شش ماه پس از خرید به صورت رایگان ارائه می‌شود و در خارج از تهران نیز در این بازه تنها هزینه رفت و آمد کارشناس دریافت می‌شود.

تعمیر کالاها و قطعات همراه با گارانتی تعمیر

تعمیر و تعویض قطعات سرویس و سایر تجهیزات شبکه مانند سوئیچ، روتر، فایروال و … در فالنیک زیر نظر کارشناسان فنی و آموزش دیده مجرب در لابراتورهای تخصصی انجام می‌شود. تعمیر سرور، تعویض قطعات، تعمیر استوریج و تعمیر سوئیچ سیسکو خود را می‌توانید با خیالی راحت به متخصصان فالنیک بسپارید و پس از رفع ایراد با قطعات اورجینال آنها را به همراه گارانتی تعمیر دریافت کنید.

فالنیک برای راحتی کاربران خدمات تعمیر سرور در محل را نیز ارائه می‌دهد تا در کمترین زمان بهترین خدمات را با قیمتی منصفانه دریافت کنید. امکان پیگیری لحظه به لحظه وضعیت دستگاه یا قطعه تعمیری شما نیز از طریق پیامک وجود دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true