آیا می دانستید از تمامی قسمت‌های درخت گردو می توان درآمد قابل توجهی کسب کرد؟ - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403  
true
false

کثر باغداران کشور تمایل زیادی به کاشت نهال گردو در باغ خود دارند، زیرا گردو جزء اقلام پرفروش و پرمصرف در سبد خانوار است. به نقل از رسانه قطار، نهالستان پالیز با بومی سازی و اصلاح نژاد نهال‌های گردو توانسته رونق این کسب و کار را دوچندان کند. زمانی که باغدار تصمیم به کاشت درخت گردو می گیرد، در واقع اولین قدم را برداشته است. در این راه نهالستان‌های بزرگ ایران می توانند نقش تاثیر گذاری در سودآوری باغ گردو برای باغدار داشته باشند.

کسب سود میلیاردی و تحول اقتصادی باغداران با احداث باغ گردو در ایران!

احداث باغ گردو از هر جهت برای باغدار سودآوری بالایی دارد. البته باید بدانید که تنها احداث یا کاشت نهال گردو شما را به سوی ثروتمند شدن سوق نمی دهد بلکه باید دائما در حال بروزرسانی اطلاعات و افزایش آگاهی خود در این حوزه باشید. خرید بهترین نهال گردو از بهترین نهالستان‌های ایران یکی از اولین و مهمترین اقدمات احداث باغ محسوب میشود.

سایت‌های معتبری مانند ویکی پدیا، پالیز نهال، ویکی کشاورز و wiki how اطلاعات مفیدی به شما درباره ی قیمت و تنوع ارقام نهال گردو می دهند. از آنجایی که کاشت نهال گردو درآمد ویژه و میلیاردی دارد، پس بهتر است کمی وقت برای تحقیق درباره‌ی این کسب و کار صرف کنید. چنانچه زمان کافی برای گشت و گذار در سایت‌های مذکور را ندارید، می توانید لینک زیر را در مرورگر خود کپی کرده و تمامی جزئیات و اطلاعات کاملی درباره خرید نهال گردو و شرایط کاشت آن در پالیز نهال به دست آورید.

https://paliznahal.ir/product-category/walnut/

در ادامه مقاله شما را با درآمدزایی باغ گردو به روش‌های مختلف آشنا خواهیم کرد.

  • فروش گردو : بیشترین درآمد باغ گردو مربوط به فروش گردو است. این درآمد هرساله و یکبار در سال نصیب باغدار می شود. هرچقدر نهال گردویی که می کارید پربازده بوده و محصول بازارپسند‌تری داشته باشد، قطعا سودآوری شما از این روش بسیار چشمگیر خواهد بود.
  • فروش چوب درخت گردو : دومین درآمد باغ گردو مربوط به فروش چوب تنه و شاخه‌‌ی درخت گردو است. درخت گردو بعد از پایان عمر اقتصادی، باردهی قابل توجهی ندارد. بنابراین می توان چوب آن را به قیمت خوبی به فروش رسانید. چوب گردو به دلیل استحکام بسیار زیاد و رنگ طبیعی و زیبا در صنایع ساخت مبلمان، میز و هنرهای دستی از جمله خراطی، منبت و سایر هنرها بسیار کاربرد دارد. بازار خرید و فروش چوب همواره رونق زیادی داشته است؛ به طوریکه باغدار هیچ گونه نگرانی در این مورد ندارد.
  • فروش پوست سبز گردو : همان طور که می دانید گردو در درون پوست سبز رنگ و نرمی است. بعد از جدا سازی پوست از گردو، می توان آن‌ها را جمع آوری کرده و به خریداران این محصول فروخت. از پوست سبز رنگ به دلیل داشتن رنگ طبیعی در صنایع رنگرزی و پتروشیمی، طب سنتی و… استفاده می شود.
  • فروش برگ درخت گردو : برگ درخت گردو در طب سنتی طرفداران زیادی دارد. از این برگ در کارخانه‌های عرقگیری نیز استفاده می شود. فروش برگ گردو نیز هرساله درآمد خوبی را نصیب باغدار می کند.

حال متوجه شدید که کاشت درخت گردو از همه لحاظ به نفع خریدار و باغدار است. سودآوری و درآمد باغ گردو کاملا تضمین شده می باشد.

تا چه حد با ارقام تجاری نهال گردو آشنا هستید؟

آیا هنوز هم برای کاشت نهال گردو مردد هستید؟ یا اینکه نمی دانید کدام نهال، تجاری و پربازده است؟

در این قسمت از مطلب با سه رقم نهال گردو پیوندی و پربار آشنا می شوید که هرکدامشان مزایا و مشخصه‌های خاص خود را دارند.

  1. نهال گردو تویسرکان: گردوی تویسرکان در سراسر کشور به درشت و سفید بودن محصولاتش شهرت دارد. این رقم گردو، مغزی با وزن حدودی ۱۶ گرم داشته که درون پوسته چوبی و البته سختی قرار دارد. نهال گردو تویسرکان حدود ۱ تن محصول در سال می دهد. شاید این مقدار گردو نسبت به سایر نهال‌ها کمتر باشد، اما به دلیل کیفیت و مشتری پسند بودن گردوی آن، قیمت بالایی برای مغز این گردو تعیین می شود. گردوی تویسرکان با آب و هوای مناطق سردسیری سازگاری بالایی داشته و به دلیل دیرگل بودن، سرمای بهار تاثیری در رشد و شکوفه زنی درخت ندارد.
  2. نهال گردو چندلر: معروف‌ترین نهال گردو نزد باغداران، نهال گردو چندلر است. این نهال بعد از بالغ شدن سالانه حدود ۷۰ کیلوگرم گردوی خشک می دهد. گردو چندلر درشت، پوست کاغذی و اغلب سفید است. این گردو به دلیل باردهی فوق العاده ای که دارد در دسته ارقام تجاری قرار می گیرد.
  3. نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹: این نهال گردو در واقع اصلاح شده رقم کانادایی است. ارقام نهال گردو اصلاح شده از جمله نهال گردو ژنوتیپ ۹ باردهی زیادی دارند و کاشت آن‌ها از هر جهت برای باغدار توصیه می شود. برداشت سالانه ده تن گردو از یک هکتار باغ گردو اصلا عجیب و دور از انتطار نیست.

خرید نهال گردو شناسنامه دار در بزرگ‌ترین نهالستان خاورمیانه

نهااستان پالیز نهال با تاییدیه و مجوز رسمی و معتبر از جهاد کشاورزی ارائه دهنده انواع نهال شناسنامه دار در سراسر کشور است. هر نهال گردو دارای گواهی عاری از آفات و کارت سلامت است. برای اینکه خیال خریدار از بابت کیفیت و سلامت گردو راحت باشد، گواهی قرنطینه برای نهال گردو و ۲ سال گارانتی معتبر و رسمی به باغداران تعلق می گیرد. در صورت مشاهده هر گونه آسیب یا معضلی در رشد و باردهی نهال گردو، ضمانت واقعی بازگشت کالا، که در کمتر نهالستانی وجود دارد، به خریدار داده می شود.

قیمت رقابتی نهال‌ها و پشتیبانی دائمی حضوری و تلفنی نهالستان، از دیگر خدمات مشتری مداری این مجموعه می باشد. برای اطمینان به ادعاهای گفته شده درباره نهالستان پالیز و استعلام موجودی نهال‌های گردو، می توانید عبارت (پالیز نهال) را در گوگل تایپ و جست و جو کرده و یا به نشانی اینترنتی paliznahal.ir مراجعه کنید.

نهالستان پالیز با وسواس زیادی نهال‌ها را تکثیر و عرضه می کند. این نهالستان دارای متخصصان خبره و کاربلدی است که با تکیه بر علم و دانش کشاورزی، روز به روز رونق بیشتر و سودآوری بالاتری را نصیب باغداران و کشاورزان می کنند.

صادرات انوع نهال‌های گردو به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس و کشورهای ترکیه؛ ارمنستان؛ آذربایجان؛ عراق و افغانستان افتخاری برای این مجموعه فعال و معتبر در کشور عزیزمان می باشد.

شماره تماس کارشناسان جهت دریافت مشاوره : 09144501007 / 09144501008

آدرس فروشگاه نهال : paliznahal.ir

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true