3 نمونه کالای پزشکی برای خانه های لاکچری! - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - 12 اردیبهشت - 1403  
true
false

تجهیزات پزشکی توانی نو با توجه به نیاز افراد انواع کالا های سلامتی و مراقبتی را در سریع ترین زمان ممکن برای افراد ارسال میکند. در ادامه 3 نمونه از کالاهای پزشکی خانگی را خدمتتان معرفی میکنیم.

1-دستگاه تصفیه هوا

دستگاه های تصفیه هوا بهترین راه برای تمیز کردن هوای داخل خانه هستند که می توانند آلوده و پر از ذرات محرک مانند گرده و گرد و غبار باشند. آنها همچنین با از بین بردن شوره حیوانات خانگی، هاگ های کپک، ابروسیا و غیره به حفظ یک محیط سالم کمک می کنند.  تواتی نو انواع دستگاه تصفیه هوا خانگی را با قیمت مناسب به سراسر ایران با ارسال سریع به فروش میرساند.

انواع دستگاه تصفیه هوا توانی نو(https://tavanino.com/search-products/category-air-purifier)

چه اندازه ای به دستگاه تصفیه هوا نیاز دارم؟

برای انتخاب دستگاه تصفیه هوا با اندازه مناسب برای نیازهای خود، متراژ مربع اتاقی را که می خواهید تصفیه کنید در نظر بگیرید.

اگر آلرژی یا آسم دارید و به دنبال یک تصفیه کننده هوا برای کمک به مدیریت علائم خود هستید، باید نرخ تغییر هوای دستگاه تصفیه هوا در ساعت (ACH) را نیز در نظر بگیرید. ACH به تعداد دفعاتی اشاره دارد که یک دستگاه تصفیه هوا می تواند کل حجم هوای موجود در فضای درمان را در هر ساعت فیلتر کند.

تصفیه‌کننده‌های هوا که می‌توانند هوای یک فضا را حداقل چهار بار در ساعت تمیز کنند، برای مبتلایان به آلرژی و آسم بهترین هستند. سرعت چهار تغییر هوا در ساعت همچنین تضمین می‌کند که دستگاه تصفیه هوا هوا را کاملاً تمیز می‌کند و تا آنجا که ممکن است آلرژن‌های تحریک‌کننده علائم میکروسکوپی را فیلتر می‌کند تا نفس راحتی بکشید.

اندازه دستگاه های تصفیه هوا برای چهار تغییر هوا در ساعت است. از این راهنماها استفاده کنید:

  • کوچک: این دستگاه های تصفیه هوا برای فضای شخصی یا اتاق هایی تا 299 فوت مربع طراحی شده اند .
  • متوسط :  یک دستگاه تصفیه هوا برای اتاق هایی بین 300 تا 699 فوت مربع پیدا کنید .
  • بزرگ: از این تصفیه کننده های هوا در اتاق هایی بین 700 تا 1900 فوت مربع استفاده کنید.

 

هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض فیلتر داریم؟

 

  • فیلترهای هپا:   فیلترهای هپا بسته به استفاده حدود یک تا سه سال عمر می کنند.
  • فیلترهای کربن: فیلترهای کربن فعال معمولاً 6 ماه دوام می آورند.
  • پیش فیلترها: پیش فیلترها معمولاً 3 ماه دوام می آورند، اما برخی از فیلترها برای فیلتراسیون طولانی مدت قابل شستشو هستند.

انواع دیگر تصفیه‌کننده‌های هوا، مانند ضدعفونی‌کننده‌های هوا AirFree ما ، از گرما یا نور ماوراء بنفش برای تصفیه هوا و از بین بردن میکروب‌ها و آلرژن‌ها استفاده می‌کنند. این مدل ها هرگز برای راحتی شما نیاز به تعویض فیلتر ندارند.

خلاصه از تصفیه هوای خانگی

قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا اندازه اتاق را در نظر بگیرید تا ذرات خانه شما را فیلتر به طور کامل فیلتر کند و استفاده از آن آسان باشد.

2-صندلی ماساژور

اگر قصد خرید صندلی ماساژور یا مبل ماساژ (https://tavanino.com/search-products/category-Massage-chair)را برای کمک به تسکین عضلات و کمک به آرامش بعد از یک روز کاری طولانی دارید، اولین چیزی که قبل از سفارش باید بدانید این است که همه صندلی‌های ماساژور یکسان ساخته نشده‌اند.

توجه به این نکته مهم است که صندلی ماساژور احتمالاً جایگزین ماساژ درمانی عملی نخواهد شد، اگر به دنبال هدف قرار دادن ناحیه خاصی هستید یا آسیبی دارید که روی آن کار می کنید. اگر به سادگی از ماساژ برای آرامش لذت می برید، یک صندلی ماساژ احتمالا در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

هنگام انتخاب صندلی ماساژ، ابتدا باید بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس شرایط خود را در نظر بگیرید. همچنین محل قرار دادن صندلی را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که در خانه خود جا دارید.

قیمت صندلی های ماساژ بسیار متفاوت است از 80 میلیون تومان برای یک پد تمام قد که روی صندلی خود قرار می دهید تا بیش از 300 میلیون تومان برای یک مبل ماساژ کامل، همچنین به خاطر داشته باشید که در حالی که همه صندلی های ماساژ اصول اولیه خاصی را ارائه می دهند اما همه آنها ویژگی های متفاوتی دارند.

انواع صندلی ماساژ در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو با قیمت ارزان و مناسب به صورت اینترنتی به فروش میرسند که میتوانید از مشاوران مجموعه توانی نو برای انتخا بهتر و دقیق تر کمک بگیرید.

3-ترازو وزن کشی خانگی

 

فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو، به شما در خصوص خرید ترازو دیجیتال وزن کشی https://tavanino.com/search-products/category-scaesراهنمایی و مشاوره رایگان ارائه می دهد. در اینجا 3 نکته مهم را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در خرید ترازو، تصمیم مناسبی بگیرید:

1-نوع ترازو: در ابتدا، تصمیم بگیرید که از کدام نوع ترازو استفاده کنید. ترازوهای دیجیتالی وزن کشی، عموماً دقت بیشتری دارند و قابلیت‌هایی مانند سریع و دقیق را دارند.البته انواع دیگر ترازو مانند نمونه عقربه هخم میتواند برای برخی افراد و مراکز درمانی مناسب تر باشد.

2-دقت و ظرفیت: هنگام خرید ترازو، دقت و ظرفیت آن را بررسی کنید. دقت ترازو به عددی اشاره دارد که ترازو قادر است آن را تشخیص دهد. ظرفیت ترازو به وزنی اشاره دارد که می تواند اندازه گیری کند. دقت و ظرفیت ترازو در نظر بگیرید و مطمئن شوید که با نیازهای شما سازگار است.

3-گارانتی: به طور معمول کالاهایی دارای گارانتتی هستند که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

جمع بندی

در این مطلب 3 دسته کالایی که برای مصارف خانگی قابل استفاده است را معرفی نمودیم. شما میتوانید در ساعات کاری مجموعه تجهیزات پزشکی توانی نو www.tavanino.com  با مشاوران توانی نو در تماس باشید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true