۵ مزیت استفاده از چاپ آفست در پروژه‌ها - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403  
true
false

برای موفقیت در صنعت تولید و خرده‌فروشی به چیزی بیش از یک محصول با کیفیت نیاز دارید. مشتریان ابتدا متوجه ظاهر محصولات شما در قفسه‌ها، در نحوه‌ی چاپ و از طریق تعامل با رسانه‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی، می‌شوند. بسیاری از مشتریان در چند دقیقه اول مواجهه با محصول شما، تصمیم خود برای خرید را بر اساس بسته‌بندی کالایتان می‌گیرند. ظاهر کلی کسب و کارتان می‌تواند عامل تعیین‌کننده میزان ارتباط گرفتن مشتریان با محصولاتتان باشد.

به همین دلیل است که چاپ افست استاندارد طلایی صنعت چاپ به شمار می‌آید.

چاپ آفست به طور گسترده‌ای به عنوان بهترین تکنیک چاپ رنگی در تبلیغات عکس‌دار در مقیاس‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. در این فرآیند از صفحات فلزی اختصاصی برای هر رنگ – فیروزه‌ای، زرد، سرخابی و سیاه – استفاده می‌شود که به لایه‌ها یا غلتک‌هایی لاستیکی و سپس به محصول چاپی منتقل می‌شوند.

در اینجا به پنج دلیلی که چاپ آفست را به بهترین گزینه برای کسب و کار شما تبدیل می‌کنند اشاره می‌کنیم:

کیفیت بالا در هر نوع پروژه‌ای

با چاپ آفست می‌توانید همواره انتظار یک تصویر چاپ‌شده با کیفیت را داشته باشید. اپراتور چاپگر می‌تواند جریان جوهر را در چهار صفحه رنگی کنترل کند؛ به این معنی که موارد چاپ‌شده‌ی خراب و مشکلات کنتراست کمتری در طول فرایند چاپ وجود خواهند داشت و در نتیجه، در تمام صفحات چاپ شده تصاویری بی‌نقص خواهید داشت.

هزینه کمتر و سرعت بالاتر

فرآیند راه‌اندازی اولیه چند مرحله اضافی را شامل می‌شود که به اطمینان از ثبات و سرعت در هنگام چاپ سفارش‌های حجیم کمک می‌کند. کیفیت تصاویر در هنگام چاپ تصویر با حجم بالاتر بهتر است و هزینه کلی به عنوان ضریبی از حجم درخواستی محاسبه می‌شود. به عبارت ساده‌تر: هرچه حجم چاپی بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه هر قطعه چاپ‌شده ارزان‌تر خواهد بود. پس این روش برای چاپ ست اداری در سازمان ها به صرفه ترین انتخاب است.

چاپ بر روی هر سطح یا شکلی

لایه لاستیکی انعطاف‌پذیر مورد استفاده در چاپ آفست کاملاً با سطوح و اشکال مختلف مطابقت دارد. می‌توانید به راحتی طرح‌های مختلف را بر روی ظروف گرد، بطری‌های پلاستیکی، برچسب‌ها، آستین‌ها و بسته‌بندی‌های متنوع چاپ کنید. لیتوگرافی آفست نیز بهترین انتخاب برای چاپ بر روی مواد اولیه مختلف مانند چوب، بوم، پارچه، فلز، پلاستیک و انواع مختلف کاغذ است.

صفحات چاپ کارآمد باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شوند

صفحات فلزی سفارشی ایجاد شده برای پروژه شما به راحتی و با هزینه‌ای کاملاً مقرون‌به‌صرفه تولید می‌شوند. یک فرآیند کامپیوتری دقیق، تصاویر را مستقیماً به صفحاتی فلزی منتقل می‌کند که هر یک قابلیت یک ‌میلیون برداشت را دارند. محصول چاپی هرگز سطح فلز را لمس نمی‌کند و در نتیجه عمر هر صفحه افزایش می‌یابد.

روتاپرینت، انتخابی درست برای کسب و کار شما

چاپ آفست بهترین انتخاب ممکن برای سفارش‌های چاپی با حجم زیاد است که در آن بازتولید تصویر باید دارای رنگی با کیفیت، حالتی واضح و نتایجی حرفه‌ای باشد. در حوزه‌ی تطابق‌پذیری و کارایی، چاپ آفست بسیار بهتر از دیگر تکنیک‌های چاپ عمل می‌کند. روتاپرینت بهترین انتخاب برای سفارشات چاپی در کنار شما خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true