چرا سررسید اختصاصی نسبت به دیگر سررسیدهای ۱۴۰۳ ارزش خرید بیشتری دارد؟ - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403  
true
false

انواع سررسیدها و نوع ارزشمند آن ها
در طی سال ‌های گذشته، با رشد و گسترش تکنولوژی ‌های فراوانی در زندگی روبرو شدیم. بیشتر افراد تصور می کنند که کاربرد تقویم‌ های کاغذی و سررسیدها تمام شده است و وسایل و ابزارهایی مانند: موبایل، تبلت و … جایگزین آنها شده اند. اما باید بدانید که این تفکر اشتباه است؛ زیرا هنوز هم سررسید و انواع تقویم‌ ها در محل کار و حتی منازل کاربرد دارد و بیشتر افراد جامعه هم سررسیدها را از نیازهای مهم کاری خود قلمداد می کنند. تنوع تقویم و سررسیدها بسیار زیاد است و در این مطلب در مورد ارزش خرید سررسید اختصاصی مطالبی را توضیح می دهیم.

سررسید اختصاصی چیست؟
در چاپ و تولید سررسیدهای اختصاصی، تمام سررسید از جمله قطع، جلد، طراحی و چاپ توسط مخاطب به دلخواه انتخاب و چاپ می ‌شود و همین موضوع ارزش خرید سررسید اختصاصی را بیشتر می کند. طراحی این نوع سررسیدها طوری است که تمام صفحه‌ های  این سررسیدهای انتخابی با نشان لوگو و برند شرکت و اطلاعات مربوط به آن طراحی شده و زمان زیادی برای ثبت کردن سفارش چاپ نیاز دارد؛ زیرا طراحی آن به زمان نیاز داشته و چاپ و صحافی آن هم باید به روش اختصاصی انجام شود.

انواع سررسیدهای ۱۴۰۳
سررسیدهای اختصاصی مختلف طبق نیاز و سلیقه و خواسته مخاطبین طراحی و چاپ می شوند. انواع سررسیدهای اختصاصی طبق قطع‌ های مختلف شامل موارد زیر هستند:
⦁ سررسید اختصاصی وزیری در اندازه ۱۷ × ۲۴سانتی ‌متر
⦁ سررسیدهای اروپایی فانتزی در اندازه ۲۱ × 5.12
⦁ سررسیدهای پالتویی با ابعاد ۱۶ × 5.8
⦁ سررسیدهای تبلیغاتی اروپایی در اندازه ۱۴ × ۲۲
⦁ سررسید خشتی هم با اندازه ۲۴ × ۲۳
⦁ سررسیدهای اختصاصی رحلی در اندازه ۲۱ و A4 در ۲۹

در ادامه این مطلب با توجه به معرفی انواع سررسیدها می خواهیم ارزش خرید سررسید اختصاصی را بدانیم.
مزایای سررسید اختصاصی
در سفارش و تهیه سررسیدهای اختصاصی می توان از تمام بخش‌ های سررسید برای چاپ تصاویر، تبلیغ، لوگو و برند استفاده کرد. در چاپ این نوع سررسیدها می توان لت گذاری و از گلاسه‌ های تبلیغاتی هم در اول و آخر سر رسیدها استفاده کرد. می ‌توان ترام را در تمام صفحه‌ های سررسید حک کرد. استفاده کردن از این نوع سررسیدها برای بیشتر شرکت ‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل ارزش خرید سررسید اختصاصی بیشتر شده است.
چرا که طبق خواسته و مشخصات افراد سفارش دهنده چاپ و تولید می ‌شود. این سررسیدها در تمام طول سال و در طول روز همیشه مورد استفاده قرار می گیرند و موجب می ‌شوند برند در ذهن مخاطبین بیشتر حک شود. این سررسیدها در ابعاد سفارش شده و اختصاصی طراحی و چاپ شده و حتی مخاطب می ‌توان جنس متریال و نوع جلد سررسید را هم انتخاب کرد. نوع کاغذ و رنگ چاپ هم طبق نظر مخاطب صورت می گیرد.

کاربرد سررسید اختصاصی
بیشتر سررسیدها برای تبلیغ ‌های اختصاصی برند ها و لوگوی شرکت ‌ها چاپ و تولید می ‌شوند و تمام قسمت ‌های آن هم طبق سلیقه طراحی می‌ شود. به همین دلیل ارزش خرید سررسید اختصاصی نسبت به دیگر سررسیدها بیشتر و بالاتر است. از کاربرد های این سررسیدها این است که علاوه بر یک سررسید لوکس و لاکچری بودن، گزینه مناسبی برای تبلیغ بوده و می ‌توان برای تاریخ روز و برنامه ریزی کردن برای فعالیت ‌های مختلف هم از آن استفاده کرد.
امروزه سررسیدها بیشتر از یک نیاز عمومی کاربرد دارند و بیشتر آنها در بازاریابی و تبلیغات استفاده می ‌شوند. اکثر شرکت ‌ها و موسسه‌ ها برای معرفی خدمات و محصولات خود از آنها استفاده می کنند تا مشتری بیشتری را جذب کرده و فروش بیشتری داشته باشند. کاربردهای استفاده از تقویم یا سررسیدهای اختصاصی به قدری فراوان است که نمی ‌توان آنها را نادیده گرفت. زیرا برای برنامه ‌ریزی یا نت برداری و حتی مدیریت کردن، یک وسیله و ابزار بسیار مفید و کاربردی است.

چه زمانی سررسیده اختصاصی را هدیه دهیم؟
هدیه کردن سررسیدهای تبلیغاتی از روش ‌های رایج در بین برندها و شرکت ‌های مختلف است. زمان هدیه دادن این سررسیدها و تاثیر بیشتر آنها مانند هر سال در اوایل آبان است که تاریخ رسمی سال و تمامی مناسبت ‌ها مشخص می ‌شود. بیشتر شرکت ‌های بزرگ و کوچک از شهریور یا اوایل مهر اقدامات لازم برای طراحی تمام بخش ‌های سررسید را شروع می کنند. چاپ سر رسید به دلیل تبلیغات و برای آگاهی از برند کسب و کارها صورت گرفته و زمان چاپ و ارائه آن بسیار تاثیرگذار است.
چرا که سفارشات باید قبل از سال جدید به دست مشتریان برسد. پس به دلیل ارزش خرید سررسید اختصاصی نسبت به دیگر سررسیدها چاپ این نوع سررسید از نیمه ‌های سال شروع می ‌شود تا زمان مناسبی برای برند سازی و فرصتی برای تبلیغات وجود داشته باشد. بیشتر شرکت‌ هایی که سررسید تولید می کنند در اوایل دی و اواخر آذر مدل ‌های جدید خود را به نمایش می گذارند تا افراد بتوانند مقایسه و ارزیابی مدل های جدید را در زمان مناسب از لحاظ کیفیت و قیمت انجام دهند. در آخر مدل نهایی را انتخاب کرده و در زمان مشخص با تیراژ‌ها و تعداد زیاد سفارش دهند.

چرا ارزش خرید سررسید اختصاصی بیشتر است؟
این سررسیدهای اختصاصی دارای مدل ‌های متنوعی است که می ‌توان هر کدام را به دلخواه به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کرد. هر کدام از سررسیدهای اختصاصی را می ‌توان با ورقه و جلدهای متنوعی چاپ کرد و از ایده ‌های خلاقانه خود در طراحی این سررسیدها استفاده کرد. بیشتر کسب و کارها برای رشد و رونق کار خود از این سررسیدهای تبلیغاتی اختصاصی استفاده می کنند؛ به همین دلیل ارزش خرید سررسید اختصاصی نسبت به دیگر مدل ‌های سررسید بیشتر است.

معرفی سایت مجریان برای خرید سررسید اختصاصی
آژانس تبلیغاتی مجریان حدود ۲۲ سال است که در زمینه تبلیغات مجازی، طراحی وب سایت و … فعالیت دارد و دارای افرادی برای ایده پردازی ‌های خلاقانه در طراحی کاتالوگ و برندهای مختلف و معتبر داخلی است. دارای چاپخانه مجهز و ماشین آلات به روز برای تولید انواع سررسیدهای تبلیغاتی است که با تنوعی که در تولید این سررسیدها دارد، می تواند تمام سلیقه ها و نیازهای افراد را برآورده کند.
این آژانس تبلیغاتی با ایده های زیبا و طراحی های خود موجب شده ارزش خرید سررسید اختصاصی بالاتر برود. پس اگر می خواهید به رشد و گسترش کسب و کار خود و کسب درآمد بیشتر برسید، می توانید سفارشات انواع سررسیدهای خود را مخصوصا سررسید اختصاصی را به مجریان واگذار کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true