معرفی بهترین ماسک‌های صورت - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403  
true
false

جدا از تمام روش‌های مراقبتی مانند رژیم‌های غذایی و درمان‌های خانگی، پوست ما نیاز به مراقبت و محافظت از تخصصی‌ترین شکل ممکن دارد، زیرا پوست به تنهایی نمی‌تواند از خود در برابر همه عوامل خارجی و داخلی دفاع کند. ماسک‌های صورت یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبت پوستی بین خانم‌ها است که در انواع و رایحه‌های مختلف، پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه می‌دهند.

ماسک صورت اگر متناسب با نوع و نیاز پوست شما انتخاب شود علاوه بر پاکسازی عمیق پوست و از بین بردن چربی‌های اضافی، با ریلکس کردن عضلات صورت باعث آرامش و احساس خوشایند در شما پس از استفاده می‌گردد. دلایل ذکر شده علاوه بر استفاده آسان و بدون دردسر از انواع ماسک و مزایای بیشمار آن، باعث شده که همواره مصرف انواع ماسک در برنامه روتین مراقبت از پوست افراد مختلف قرار گیرد.

چند نوع ماسک داریم؟

ماسک‌ها به دو دسته اصلی خانگی و تجاری تقسیم می‌شوند. نوع خانگی آن از ترکیب میوه‌ها و سبزیجات با عسل، سرکه، ماست و سایر مواد طبیعی تهیه می‌شود و ممکن است شکل و بوی نامطبوعی داشته باشد. اما نوع تجاری آن فرمولاسیون خاصی دارد و دارای اسانس معطر و شکل و ترکیب زیبایی هستند و بر اساس نیاز هر پوست تقسیم بندی می‌شوند. به همین دلیل ماسک‌های تجاری در کوتاه‌مدت به‌مراتب مؤثرتر از انواع خانگی آن است.

فواید ماسک صورت چیست؟

اثرات مورد انتظار از یک ماسک تا حد زیادی به نوع ماسک و میران استفاده کردن از آن بستگی دارد. این محصولات معمولاً هم‌زمان حاوی مواد مؤثر گیاهی و شیمیایی بوده که هرکدام خواص متفاوتی دارند و در صورت استفاده به مدت 10 تا 20 دقیقه روی صورت شما باقی می‌مانند. این زمان باعث می‌شود تا ترکیبات استفاده شده در داخل ماسک تا حد امکان به سطح پوست نفوذ کنند. ماسک‌های صورت را می‌توان به عنوان یک راه سریع برای از بین بردن التهاب و خشکی پوست استفاده کرد. فواید استفاده از ماسک دائمی نیست و اگر واقع به دنبال نتایج دائمی و بهبود وضعیت پوست خود هستید، باید از یک روال مراقبتی اصولی و مؤثر نیز استفاده کنید.

چگونه ماسک بزنیم؟

برخی معتقدند اگر از یک ماسک برای دفعات بیشتری استفاده کنند، نتایج بهتری دریافت می‌کنند. اما بسته به نوع ترکیبات و فرمولاسیون هر ماسک و همچنین نوع پوست شما، نحوه و تعداد دفعات استفاده از ماسک ممکن است که متفاوت باشد. بطور مثال اگر پوست حساسی دارید بهتر است هفته‌ای یکبار از ماسک‌های صورت استفاده کنید. همچنین برای دریافت بهترین نتیجه ممکن نکات زیر را به خاطر بسپارید:

  • قبل از استفاده از هرگونه ماسک، ابتدا صورت را با یک شوینده مناسب بشویید تا منافذ پوستتان برای جذب بهتر مواد مغذی ماسک، باز شوند. همچنین پس از برداشتن ماسک حتماً با استفاده از یک مرطوب‌کننده صورت خود را مرطوب کرده تا از بروز هرگونه حساسیت و التهاب جلوگیری شود.
  • برای دست یافتن به نتیجه دلخواه نباید به صورت نامنظم و تفریحی از ماسک‌های صورت استفاده کنید. باید از یک ماسک حداقل به مدت 6 الی 8 هفته استفاده کنید تا به یک نتیجه قابل قبول برسید. همچنین می‌توانید از چندین ماسک به‌صورت همزمان برای مشکلات مختلف استفاده کنید.
  • هنگام استفاده از هر ماسک به دستورالعمل استفاده از آن دقت کنید و طبق مدت زمان پیشنهادی درج شده بر روی محصول اجازه دهید ماسک بر روی پوستتان قرار بگیرد. اگر بیش از زمان پیشنهادی یک ماسک بر روی صورتتان باقی بماند ممکن است نه تنها فایده‌ای نداشته باشد بلکه پوست دچار حساسیت و التهاب شود.
  • بهتر است با شناخت نوع پوست و مشکلی که در حال حاضر وجود دارد نسبت به تهیه ماسک اقدام کنید. برخی بدون توجه به نوع و وضیعت پوست خود نسبت به خرید یک ماسک اقدام کرده و درواقع نه تنها برایشان سودی ندارد بلکه پول خود را هدر داده‌اند.

ماسک خوب چی بخریم؟

امروزه استفاده از ماسک‌های مختلف صورت به دلیل سهولت استفاده و اثرات چشمگیر بر روی سلامت پوست و زیبایی آن، به روتین پوستی ما اضافه شده است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های آرایشی و بهداشتی انواع مختلف ماسک صورت را برای استفاده در محیط‌هایی همچون اسپاها، آرایشگاه‌ها و سالن‌های خدمات پوست و همچنین مصارف خانگی تولید و عرضه می‌کنند.

یکی از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده در زمینه فروش انواع لوازام آرایشی بهداشتی و مراقبتی،  فروشگاه اینترنتی خانومی است. در سایت خانومی می‌توانید انواع ماسک صورت را خریداری کرده و به همراه ضمانت اصالت آن را تحویل بگیرید.

ماسک صورت ضد جوش لافارر

ماسک صورت ضد آکنه لافارر منافذ پوست را عمیق پاکسازی می‌کند و با اثرات کراتولیتیک و ضد باکتری خود، عوامل ایجاد کنند آکنه را از بین می‌برد. این ماسک ضد جوش حاوی عصاره گیاهی هاماملیس، چای سبز، بابونه، نشاسته ذرت بوده و از مسدود شدن منافذ پوست به دلیل ترشح چربی و لایه برداری بیش از حد جلوگیری می‌کند. این محصول دارای خواص آنتی باکتریال، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بوده و با نفوذپذیری بالا به کاهش و بهبود جوش و آکنه کمک می‌کند. ماسک صورت ضد جوش لافارر با محافظت از ساختار و کنترل ترشح چربی پوست برای استفاده روزانه انواع پوست‌های چرب، مختلط و مستعد آکنه توصیه می‌شود.

ماسک ذغال و یخ سودا

ذغال یکی از مؤثرترین موادی است که در ترکیبات لوازم آرایشی زیاد استفاده می‌شود زیرا یکی از خاصیت‌های این ماده، سم‌زدایی از پوست و پاکسازی منافذ آن است. ذغال همچنین به از بین بردن سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سرسیاه کمک می‌کند. ماسک ذغال سودا یک لایه بردار قوی است که با از بین بردن آلودگی‌ها، چربی‌ها و سلول‌های مرده پوست، منجر به افزایش زیبایی و کیفیت پوست و همچنین روشن شدن رنگ آن می‌شود. این ماسک در پاکسازی منافذ و لایه‌های زیرین پوست نیز مؤثر بوده و به کاهش منافذ باز پوست کمک می‌کند. این محصول را می‌توانید به راحتی با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی خانومی تهیه کنید.

ماسک خاک رس لایه بردار هیدرودرم

خاک رس یک ماده مفید معدنی برای پاکسازی عمیق پوست و تقویت آن است که استفاده از آن از گذشته تا به امروز رایج است. ماسک صورت رسی لایه بردار آ اچ آ هیدرودرم، با لایه برداری طبیعی و ملایم پوست، سلول‌های مرده پوست را از بین برده و منافذ را عمیقاً پاکسازی می‌کند. یکی از خواص خاک رس از بین بردن چربی اضافی پوست و متعادل کردن میزان ترشح چربی آن است. قیمت ماسک لایه بردار هیدرودرم  بسیار بصرفه بوده و شما می‌توانید با سفارش این محصول از فروشگاه اینترنتی خانومی از خواص بی‌نظیر آن بهره مند شوید.

کلام آخر

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید. شما می‌توانید برای خرید مطمئن انواع ماسک صورت به فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه کرده و با مطالعه درباره هر یک از برندها، محصول مناسب خود را تهیه کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true