ماندگارترین هدیه تبلیغاتی چیست؟ - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - 9 اردیبهشت - 1403  
true
false

سفارش و خرید هدیه تبلیغاتی اگرچه به ظاهر یک کار ساده است، اما در عمل، نکات ریز و درشتی دارد که اگر مورد توجه قرار نگیرد نه تنها جنبه مثبت و روبه رشدی در معرفی کسب و کار نمی‌گذارد، بلکه نقش یک تبلیغ منفی را هم بازی می‌کند! و اعتبار برند و کیفیت محصول تولیدی یا خدمات ارائه شده شرکت و موسسه را هم به چالش می‌کشاند. یکی از نکات مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت هدایای تبلیغاتی است. به‌عنوان مثال، اگر یک فلش مموری هدیه بی‌کیفیت را برای تبلیغ کسب و کار به مشتریان بدهیم و به دلیل کیفیت ضعیف، هدیه ما کارایی نداشته باشد و به اصطلاح کار نکند، نه تنها مشتری را به خرید از برند خود مجاب و متقاعد نکرده‌ایم بلکه نام و برند خود را در ذهن او و حتی اطرافیانش هم بی اعتبار کرده‌ایم! بنابراین لازم است هر وسیله‌ای که به‌عنوان هدیه تبلیغاتی خریداری می‌کنیم، از برندی شناخته شده و دارای یک گارانتی معتبر باشد و بهیچ وجه، ملاک را قیمت ارزان قرار ندهیم.

ماندگارترین هدیه تبلیغاتی چیست؟

اگرچه کیفیت هدیه تبلیغاتی یک عامل مهم در سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی به‌شمار می‌رود اما ماندگار بودن هدیه نیز ملاک بسیاری از افراد است. البته برخلاف تصور عده‌ای از جامعه، ماندگار بودن لزوماً ربطی به کیفیت ندارد. به‌عنوان مثال، یک ماگ و لیوان تبلیغاتی بسیار با کیفیت، به عنوان هدیه به مشتری داده می‌شود ولی نهایتا یک تا دو سال مورد استفاده قرار می‌گیرد! زیرا این دسته از وسایل، سلیقه‌ای هستند و بعد از مدتی، کنار گذاشته می‌شوند، حتی اگر سالم باشند! اما برخی هدایا، نفیس و ارزشمند و ماندگار هستند؛ مثل کتب نفیس. کتبی که بنا به سلیقه مشتری، سفارش دهنده و جامعه هدف کسب و کار، می‌تواند قرآن، نهج‌البلاغه و دیگر کتب دینی باشد یا اینکه از کتاب‌هایی باشد که ریشه در فرهنگ و تمدن ایرانی دارد؛ مثل شاهنامه و دیوان شعرایی مثل حافظ، سعدی، فردوسی و … .

کتاب هدیه؛ ارزشمند و ماندگار

کتاب­ها، برخلاف تمامی هدایا، نه مستهلک می­شوند و نه دنباله رو مد هستند که در یک مقطع زمانی روی موج مد باشند و در مقطعی هم از بازار مد خارج شوند! به همین خاطر، ارزشمندترین و به یادماندنی ترین هدیه تبلیغاتی را می­توان کتاب دانست. مزیت مهم این دسته از هدایا، وسیع بودن دامنه انتخاب مشتریان است زیرا مشتری می­تواند در میان کتب دینی مثل قرآن و نهج البلاغه و صحیفیه سجادیه و… یکی را انتخاب کند یا حتی در یک پک هدیه نفیس، دو مورد کتاب را همزمان سفارش دهد. از سویی دیگر، کتاب­هایی با محتوای نظم و نثر نیز قابل سفارش هستند و مشتریان و خواهان این دسته نیز کم نیستند! از جامعه فرهنگی مثل اساتید و معلمان گرفته تا دانشجویان و… همه و همه دوست دارند اینچنین کتبی را در کتابخانه خود داشته باشند.

کتاب هدیه تبلیغاتی

کتب هدیه تبلیغاتی را می‌توان بر اساس محتوا به دو دسته کتب دینی و ادبیاتی تقسیم بندی نمود. علاوه بر تفاوت در نوع محتوا، کتاب هدیه بر اساس ابعاد و اندازه، بر اساس نوع جلد، بر اساس نوع و ضخامت کاغذ و چاپ و غیره نیز تقسیم بندی می‌شود و بسته به هر کدام از موضوعات قید شده، قیمت کتاب هدیه متغیر است.

کتاب ادعیه جیبی: ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی، کتب ادعیه در قطع جیبی هستند و به سبب قطع جمع و جور و ضخامت اندک جلد و صفحه، مناسب افرادی است که قصد دارند در مناسبت‌های مذهبی، تعداد زیادی از این دسته کتب را هدیه بدهند.

کتاب قران هدیه: یکی از پر فروش ترین هدایا به‌شمار می‌رود و در قطع رحلی، وزیری، پالتویی، جیبی و… موجود است و بسته به سفارش مشتری، با جعبه و جلد طلاکوب، چرم، چوبی و… با اوراق گلاسه، معمولی و با ترجمه یا بدون ترجمه، قابل سفارش است.

کتب اشعار هدیه: از آنجایی که ایرانیان از دیرباز با شعر و نثر، انس و الفت داشته‌اند، هدایایی چون کتب شعر، برای آنها ارزشمند و به‌یاد ماندنی است. در میان شاعران، کتاب اشعار حافظ، سعدی، خیام و شاهنامه فردوسی، در لیست پرفروش‌ترین کتاب هدیه قرار دارند. البته ست هدیه هم قابل سفارش است و در یک پک هدیه، می‌توان دیوان حافظ و قرآن را با هم سفارش داد. کتاب‌های هدیه در حوزه ادبیات هم در قطع‌های مختلف قابل سفارش است و علاوه بر کتاب، می‌توان کیفیت و جنس جعبه را نیز انتخاب کرد؛ از کاور چرم گرفته تا جعبه‌ چوبی و طلاکوب شده و غیره.

در آخر این موضوع را یادآور می­شویم که به­واسطه قیمت بالاتر کتب نفیس نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی، جامعه هدف این دسته از هدایا، مدیران و معاونان و اعضای هیئت علمی و… است.

برای سفارش کتب نفیس تبلیغاتی یا هدایای دیگر با شرکت پیشکش گیفت با شماره 02188308440 تماس بگیرید و یا به سایت این شرکت به نشانی pishkeshgift.com مراجعه کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true