نحوه‌ی استفاده از آبنما برای فنگ شویی - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403  
true
false

آبنماها در تنظیمات فنگ شویی استفاده می شوند زیرا عنصر آب را وارد می کنند. برای یادگیری نحوه و چرایی استفاده از آبنما برای فنگ شویی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

فنگ شویی

یک آبنمای خانگی می تواند به ایجاد یک محیط آرام و هماهنگ کمک کند. صدای جریان آرام آب بسیار تسکین دهنده است و می تواند به شما کمک کند تا از شر هر تنش یا استرسی که ممکن است با آن مواجه باشید خلاص شوید.

آبنماها همچنین عنصر آب را به فضای شما وارد می کنند که می تواند به فعال کردن عنصر آب در زندگی شما کمک کند. آب می‌تواند عمیق و ساکن باشد، مانند دریاچه، یا جاری و روان، مانند رودخانه.

گونه‌های عمیق آب با خرد، بینش و شهود مرتبط است، در حالی که شکل روانتر آب نشان دهنده‌ی ارتباطات اجتماعی ما و نحوه‌ی تعامل ما با دنیای اطراف است. به همین دلیل، اگر می‌خواهید خرد و عمق را به فضای خانه‌ی خود دعوت کنید، یا اگر می‌خواهید شبکه‌ی اجتماعی خود را گسترش دهید، ممکن است بخواهید آب بیشتری به فضای خود اضافه کنید.

آب (به ویژه آب جاری)، با ثروت، فراوانی و جریان نقدی نیز مرتبط است. شاید با آبنماهایی که برای این منظور استفاده می‌شوند آشنا باشید. اگر از یک آبنما برای دعوت ثروت و رفاه استفاده می‌کنید، چند قسمت از خانه وجود دارد که تصور می‌شود بیشترین تأثیر را داشته باشند. ما در یک لحظه به این موضوع باز خواهیم گشت.

براساس فنگ شویی حرکت مداوم آب در یک آبنما نیز می‌تواند برای تحریک چی در خانه‌ی شما مفید باشد. یکی از اهداف اصلی فنگ شویی تنظیم جریان چی در یک فضا است؛ شامل اطمینان یافتن از اینکه می‌تواند آزادانه حرکت کند. چی بدون جریان، بیات یا راکد می شود و وقتی این اتفاق می‌افتد، ممکن است در بخش‌هایی از زندگی خود گیر کنیم.

محل قرار دادن آبنما

آبنماها می‌توانند در منطقه‌ی کان نقشه‌ی باگوای فنگ‌شویی مفید باشند، زیرا این منطقه به عنصر آب مربوط می‌شود. از دید فنگ شویی قرار دادن یک آیتم مرتبط با عنصر آب، مانند یک آبنما، می‌تواند خرد و دانش و یا ارتباطات اجتماعی را در حرفه‌ی شما تقویت کند.

علاوه بر این، ممکن است بخواهید یک آبنما را در یکی از مناطق فنگ شویی مرتبط با عنصر چوب قرار دهید، زیرا آب چوب را تغذیه می‌کند. ما می‌توانیم این را در طبیعت ببینیم. گیاهان و درختان برای رشد و نمو به آب نیاز دارند. منطقه Xun (ثروت و فراوانی) باگوا، و همچنین منطقه‌ی ژن (خانواده و آغازهای جدید) هر دو به عنصر چوب مربوط می‌شوند. اگر می‌خواهید از یکی از این بخش‌های زندگی خود حمایت کنید، قرار دادن یک آبنما در منطقه‌ی مربوطه می‌تواند مفید باشد.

اگر می‌خواهید ثروت و جریان نقدی را دعوت کنید، نزدیک در ورودی خانه نیز مکانی عالی برای یک آبنما است. ورودی را دهان چی می نامند، زیرا جایی است که انرژی و فرصت‌ها از آن وارد خانه و زندگی ما می شوند. در حالت ایده آل، آب باید به سمت بالا و سپس پایین جریان یابد. اگر آب در یک جهت جریان دارد، باید به سمت داخل خانه جریان داشته باشد تا به جای خروج، پول را تشویق کند که به داخل خانه جریان یابد.

انواع آبنما

برای انتخاب آبنما باید چند نکته را در نظر گرفت. ممکن است بخواهید موادی که آبنما از آن ساخته شده و ارتباط آن با پنج عنصر را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید دقت، سازماندهی و شادی را به فضای خود بیاورید، یک آبنمای فلزی، مانند فواره‌ای که از استیل یا مس ساخته شده است، انتخاب خوبی است.

آبنماها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. آبنماهایی وجود دارد که روی زمین قرار می‌گیرند که می‌توانند بسیار بلند باشند. شما همچنین می‌توانید یک آبنما که به دیوار آویزان می‌شود تهیه کنید. اگر یکی از این موارد را تهیه کردید، مطمئن شوید که آن را به صورت حرفه‌ای نصب می‌کنید زیرا ممکن است بسیار سنگین باشند. ساده‌ترین نوع آبنما برای گنجاندن در خانه، یک آبنمای رومیزی است که می‌توانید آن را روی میز، قفسه یا سایر سطوح افقی قرار دهید.

از دیگر انواع آبنما می‌توان به آبنمای موزیکال، آبنمای حبابی و آبنمای بامبو اشاره کرد.

مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که چه آبنمایی را دوست دارید. به دنبال چیزی باشید که با سبک و دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد، بنابراین وقتی آن را در خانه‌ی خود می بینید منبع خوشحالی خواهد بود.

نگهداری آبنما

حفظ آبنما و تمیز نگه داشتن آن بسیار مهم است. آبنماهای حاوی جلبک، لجن یا آب کثیف برای دعوت چی مثبت و سالم به خانه‌ی شما مفید نیستند. معمولاً بهتر است از آب مقطر استفاده کنید، زیرا آب لوله‌کشی اغلب دارای مواد معدنی است که رسوباتی روی آبنما ایجاد و پمپ را مسدود می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true