عرفان تولایی جوان ترین کار آفرین ایرانی - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - 21 اردیبهشت - 1403  
true
false

عرفان عندلیب تولایی18 ساله جوان‌ترین کارآفرین موفقی است که تاکنون توانسته در عرصه‌های مختلف هنری اجتماعی و اقتصادی موفقیت بسیاری کسب کند جوانی که هم دغدغه جوانان را دارد و هم مطالبه گر مشکلات اقتصادی مردم است به طوری که امروزه می‌توان از او به عنوان منجی مردم در شرایط بد اقتصادی نام برد.

تولایی که از سن 13سالگی با دنیای کارآفرینی آشنا شد، تلاش کرد تا هرچه سریعتر پله های ترقی را طی کند و گاهی می توان به این مطلب اشاره کرد که او یک شبه ره صد ساله را طی کرده است.

عرفان تولایی در پاسخ به خبر نگار ما در مورد ایده کار آفرینی و چرا به جای کار کردن کار آفرین شد این گونه پاسخ داد : یادم هست دوران ابتدایی که بودم معلم ها از دانش آموز ها سوال میکردن می‌خواین چیکاره بشید چقدر ماهیانه حقوق داشته باشید ؟! در دوران ابتدایی هم در همین فکر بودم و به معلمم گفتم که استاد ما حقوق دادن رو به حقوق گرفتن ترجیح میدیم و می‌خوایم یک کار آفرین موفق بشیم ؛از بچه گی میدونستم همیشه دو تا راه هست یک حقوق بگیرم مثل بقیه یا بتونم حقوق هم بدهم من خودم با این که حقوق بدهم برایم لذت بخش تر بود برای همین با تمام سختی ها از سن کم شروع به کار آفرینی کردم و با تمام بالا پایین ها و سختی هایی که در این راه داشت هیچ وقت تسلیم نشدم چون میدونستم میشه امروزه با این شرایط اقتصادی برای تعداد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با ما همکاری میکنند و کار برایشان ایجاد شده کاری که از همه چی برای من لذت بخش تر بود 🙂

تولایی همچنین طی سالهای گذشته جدا از کارآفرینی به نخبه های تحصیلی هم منجر شده که در کنار تحصیل کار را ایجاد کرد و یک فرد فرهیخته در سن کم خودشون رو نشون دادن.

این جوان جویای نام، امروزه با تلاش وافری که در این چند سال اخیر کرده و همینطور در عرصه کارآفرینی بیش از 200 نفر از جوانان را در مجموعه خود مشغول به کار کرده و در حال حاضر 25 پرسنل حضوری فعالیت می کنند.

البته ایشان برای کمک کردن به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست که امروز می توان به او کارآفرین جوان نمونه لقب داد.

عرفان تولایی برای رسیدن به هدفش همواره دوید و تلاش کرد که به نوعی می توان از او به عنوان یک الگو یاد کرد.

او با تلاش فراوان بلاخره توانست دفتر شخصی خود را با کارمندان زیادی افتتاح کند و به عنوان یکی از جوان ترین و موفق ترین کارآفرینان ایران شناخته شود.

اگر نگاهی به رزومه تولایی داشته باشیم می بینیم که او در رزومه خود مشاور دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی و فروش و توسعه کسب و کار برندینگ بود علاوه بر سهام شرکت فولاد و خودرو سازی که مالک هست که جوانان توانمند زیادی رو براشان ایجاد شغل کرد و چندین سال است که در این حوزه‌ها مشغول به فعالیت می‌باشد و از این رو مجموعه‌ای را تحت عنوان مجموعه خود برای انجام این نوع خدمات ایجاد کرده است.

مجموعه عرفان تولایی در زمینه‌ی تولید محتوا، تبلیغات در رسانه دیجیتال، بازاریابی و مدیریت شبکه‌های مجازی به فعالیت می‌پردازد وشعار آنها این است که {هیچ کاری نشد نداره و هیچ چیز سختی وجود نداره فقط یکم تلاش بیشتر میخواد }است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true