گران‌ترین خانه‌ها در تهران - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403  
true
false

مقدمه: در سالیان اخیر قیمت مسکن در کشورمان به طرز عجیبی سر به فلک کشیده و این موضوعباعث رنجش بعضی از خانواده‌ها شده است و البته برخی نیز حسابی از این اتفاق سود برده‌اند. در سالیان قبل، فرد با مقداری کار و تلاش و پس‌انداز سالانه و با کمک وام می‌توانست خانه بخرد اما امروزه خریدن خانه به ویژه برای جوانان که هزاران آرزو در سر دارند، بسیار مشکل شده است. عوامل زیادی در این گرانی دخیل هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سود دلالان از این گرانی است. تصور کنید فردی در سالیان قبل خانه‌ای را در یک محله‌ی سوت و کور به قیمتی بسیار کم خریداری کرده و آن محله امروز به یک منطقه‌ی مهم از شهر تبدیل شده است. سودی که صاحب‌خانه از این تغییرات به‌دست آورده، حیرت‌آور محسوب می‌شود و مخ آدم از این حجم از خوش‌شانسی سوت می‌کشد.

در تهران هم خانه‌ها مدت زیادی است که بالای یک میلیارد شده‌اند. شاید در گذشته وقتی می‌گفتیم خانه‌ای یک میلیارد قیمت دارد، تصور همگان از آن خانه یک کاخ با نهایت امکانات بود. اما امروزه با یک میلیارد می‌توانید یک منزل شاید 100 متری در محله‌ای متوسط و خوب از تهران را خریداری نمایید. به همین خاطر اگر قصد معرفی گران‌ترین خانه‌ها در تهران را داریم، باید در مورد خانه‌های ابرمیلیاردی صحبت کنیم زیرا خانه‌های میلیاردی دیگر خانه‌های مجللی نیستند.

در این مقاله قصد داریم تا برخی از گران‌ترین خانه‌های موجود در تهران که اخیراً قیمت‌گذاری شده‌اند و یا به فروش رفته‌اند را برایتان معرفی نماییم.

  • یکی از بهترین و لوکس‌ترین محله‌های شهر تهران محله‌ی نیاوران است و خانه‌های این محله همگی بسیار گران‌قیمت و لوکس هستند. اما لوکس‌ترین و زیباترین خانه‌ی موجود در این محله، یک پنت‌هاوس با 650 متر زیربنا است که به گفته‌ی مشاور املاکش، سینما دارد و در زیباترین و به‌روزترین برج و باغ نیاوران واقع شده است. این پنت‌هاوس رویایی در نزدیکی سفارت قرار دارد و در بالکن زیبای آن همیشه بوی گل‌های خوش‌بو قابل استشمام است. در این پنت‌هاوس انواع و اقسام امکاناتی که تصورش را دارید مانند استخر، سونا، جکوزی، حیاط خلوت، آشپزخانه‌ی فول فرنیش، پارکت سنگ، پاسیو و… وجود دارد. صاحب این بنا ادعا کرده این پنت‌هاوس توسط بهترین معمار ایران ساخته شده است و نظیر آن را در هیچ جای کشور نمی‌توان پیدا نمود. مشاورین املاک قیمت این خانه‌ی زیبا و رویایی را متری 90 میلیون اعلام کرده‌اند که برای خریدار آن خرید این خانه حدود 54 میلیارد تومان ناقابل آب می‌خورد.
  • فرمانیه هم یکی دیگر از محله‌های لاکچری تهران به شمار می‌رود و خانه‌های گران‌قیمت زیادی در آن وجود دارد. یک واحد مسکونی در طبقه چهارم یک برج باغ 10 طبقه در محله‌ی فرمانیه قرار دارد که زیربنای آن 565 متر است. خود برج دارای 600 متر حیاط مشجر می‌باشد و تقریباً یک باغ محسوب می‌شود. از جمله امکانات برجی که پنت‌هاوس در آن قرار دارد می‌توان به سالن اجتماعات، سالن ورزش اختصاصی و حرفه‌ای، سونا، استخر، جکوزی، فرنیش مبله برای آشپزخانه، دو خط آسانسور و روف گاردن اشاره کرد. صاحب خانه‌ی مذکور قیمت آن را متری 47 میلیون تومان اعلام کرده و با یک حساب ساده می‌توان گفت که قیمت کامل آن، 5/26 میلیارد است.
  • در نیاوران یک خانه‌ی بسیار گران دیگری هم وجود دارد که دارای 530 متر زیربنا بوده و در یک برج 9 طبقه‌ای واقع شده است. البته امکانات زیادی همچون لابی بزرگ، دو پارکینگ برای هر واحد، سالن اجتماعات و سالن بدنسازی در این برج وجود دارد. قیمت این خانه براساس اعلام صاحب آن متری 50 میلیون و در مجموع 5/26 میلیارد است.
  • چنانچه قصد خرید خانه‌ای رویایی در تهران را دارید، نباید به قیمت‌هایی کمتر از 20 میلیارد فکر کنید. با مبالغی بالاتز از این قیمت، می‌توانید زیباترین خانه‌ها را در تهران خریداری نمایید. یکی از این خانه‌ها در یک برج بسیار زیبا در ولنجک تهران قرار دارد. این برج تماشایی با وجود گذشت 10 سال از عمرش، هنوز هم زیبایی خود را حفظ کرده است. خانه‌ی مذکور در حقیقت پنت‌هاوس این برج محسوب می‌شود و دارای دو بالکن، دو پارکینگ و انباری است. ضمن اینکه در خود برج هم امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، کارواش و سالن اجتماعات دارد. این پنت‌هاوس دارای 480 متر زیربنا است و قیمت آن بنابر گرفته‌ی صاحبش متری 54 میلیون تومان و در کل 5/25 میلیارد تومان می‌باشد.
  • بدون تردید وقتی نام محله‌ی زعفرانیه را می‌شنوید، فکرتان به سمت زیبایی و خانه‌های مجلل این محله خواهد رفت. یکی از این خانه در طبقه‌ی دوم یک ساختمان 6 طبقه زعفرانیه قرار دارد. از جمله امکانات این خانه می‌توان به آشپزخانه‌ی تمام MDF، کفپوش تمام سنگی و سه پارکینگ اشاره کرد. بنابر اعلام صاحب‌خانه، این خانه متری 50 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت کلی آن هم سر جمع 24 میلیارد و 300 میلیون تومان ناقابل است.
  • در محله‌ی کامرانیه‌ی تهران یک برج سوپر رویایی و شاهانه وجود دارد که قیمت تمام خانه‌ها و صد البته پنت‌هاوس آن رویایی است. وقتی در این برج پای می‌گذارید، محو امکانات حیرت‌انگیز و خارق‌العاده‌ی آن می‌شوید. امکاناتی نظیر سالن بیلیارد با میز اسنوکر، سالن سینمای سه‌بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، استخر با فضای 500 متر مربعی مجزا، سالن بدنسازی با دستگاه‌های ورزشی بسیار پیشرفته، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما و … . خود پنت‌هاوس برج هم دارای تجهیزاتی نظیر فر، مایکروویو، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و قهوه‌ساز می‌باشد که همگی از یک برند مطرح آلمانی عالی هستند. جالب است بدانید که سازندگان برج ادعا دارند که سازه‌ی در مقابل زلزله‌هایی حتی با شدت 6/8 ریشتر هم مقاوم است. با این حال ما اطلاع دقیقی از قیمت این پنت‌هواس نداریم اما مطمئناً بالای 20 میلیارد آب می‌خورد.

سخن آخر

با خواندن این مطالب نباید به این فکر کنید که حتی در رویا هم توانایی خرید این خانه‌ها را ندارید. تمام ثروتمندان دنیا افرادی با عزت نفس بالا هستند که به قدرت و اراده‌یشان ایمان کامل داشته و دارند و هیچ چیز حتی مسخره کردن دیگران نتوانسته آن‌ها را از هدفشان دور نماید. بنابراین شما هم می‌توانید روزی یکی از این خانه‌ها را با هر قیمتی که داشت خریداری نمایید؛ به شرطی که به توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید و به سخنان دیگران اعتنا نکنید. خودتان باید زندگی‌تان را بسازید و مطمئن باشید خداوند متعال هم در این مسیر کمکتان خواهد کرد. تصور اینکه دیگران باید برای شما همه چیز را فراهم کنند، یک تصور کاملاً غلط است. شاید دیگران بتوانند تا جایی به شما کمک کنند اما مابقی مسیر را خودتان باید ادامه دهید. به هیچ‌وجه نسبت به حرکت در مسیر رسیدن به هدفتان، ترس نداشته باشید. مطمئناً سختی‌‌های فراوانی در این مسیر وجود خواهد داشت اما شما می‌توانید با قدرت صبر و اراده‌ از آن‌ها بگذرید و به فردی موفق و ثروتمند تبدیل شوید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true