چه هدیه ای بدم که خاص باشه؟ - راستان نیوز 
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403  
true
false

خلاصه: یکی از سخت ترین کارها انتخاب یک هدیه ی خاص و متفاوت است به همین منظور ما چند پیشنهاد درجه یک را به شما ارائه می کنیم.

قبل از هرچیز باید خوب مخاطبتان را شناسایی و ارزیابی نمایید و احتیاجات و ضروریاتش را بسنجید. در مرحله ی بعد باید با اطرافیان مخاطبتان مشورت کنید قطعا کسانی هستند که بتوانند شما را در انتخابتان راهنمایی کنند. حتما درنظر داشته باشید برای چه مناسبتی می خواهید هدیه تهیه نمایید و هدیه ی خود را متناسب با آن انتخاب نمایید. بطور مثال برای خرید کادو سالگرد ازدواج احتیاج به یک هدیه با ارزش مادی بالا دارید برای این منظور یکی از کادوهای مناسب می تواند طلا باشد. اما برای ولنتاین احتیاج به چنین خرجی نمی باشد و فانتزی بودن و خاص بودن کادوی شما مطرح است.

یکی از پارامترهایی که بیشتر از بقیه در امر کادو دادن اهمیت دارد خاص و متفاوت بودن است. به دنبال عواملی بگردید که کادوی شما را متمایز کند. مثلا در خرید یک کیف زیبا بعنوان هدیه سعی کنید سراغ چرم طبیعی بروید زیرا اکثر اکسسوری های موجود در اطراف ما از نوع چرم مصنوعی می باشد و می تواند عاملی برای خاص شدن هدیه شما باشد.

همچنین می توانید کیفی را سفارش دهید بطور سفارشی برای شما طراحی شود. در سفارش کیف چرم دستدوز می توانید مواردی را در طراحی دخیل کنید که کیف شما را متمایز از تمام کیف های داخل بازار نماید. مثلا می توانید اسم شخص مورد نظرتان را بصورت یراقی زیبا بر روی کیف قرار دهید و یا آن را بر روی چم کیف حک نمایید. و یا از اول اسمشان بعنوان یراقی زیبا بر روی کیف استفاده نمایید. حتی می توان از اشعار مختلف و یا نوستالژی هایی که با آن ها خاطره ی مشترک دارید بعنوان زینتی بر روی کیف جدید سفارشی استفاده نمایید.

سعی کنید درچیزی که قصد تهیه آن را دارید بصورت سفارشی برای شخص شما تولید شده باشد. بنابراین صنایع دستی خاص و متفاوت می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای یک هدیه ی خاص باشد.خرید صنایع دستی بعنوان هدیه یک فکر جسورانه خواهد بود و اگر قبل از تولید آن محصول با تولید کننده ارتباط برقرار کنید و ظاهر و نیز طراحی صنایع  دستی مورد نظرتان را مطابق با سلیقه ی مخاطب خود کنید می تواند بهترین هدیه ممکن برای کسانی باشد که دوستشان دارید. زیرا هم از لحاظ مادی و عمر کاری از ارزش بالایی برخوردار است و هم از لحاظ خاص بودن دقیقا مطابق با سلیقه ی مخاطبتان تولید گردیده است. همچنین برای راحتی کار ما سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که انواع کیف خاص و نیز کیف های سفارشی را تولید کرده و عرضه می نماید. همچنین برای خرید صنایع دستی خاص نیز می توانید به این سایت مراجعه نمایید. آدرس:

Robubica.com

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true