کدخبر: 18116

تکنیک چینی "جین جی دو" روش ساده ایست که نشان میدهد چه مقدار بدن شما به سمت پیری است.

راستان نیوز |

  اگر نتوانید با چشمان بسته بیش از 10 ثانیه روی یک پا بایستید، اندام های داخلی شما باهم هماهنگی ندارند و بدن شما به سمت پیری است.

انجام روزانه ی این تمرین -روزی یک دقیقه- توصیه شده است. گفته شده که ایمنی بدن بالا می رود، فشار و قند خون تنظیم می شود، بیماریهای شانه ها و ستون فقرات کاهش می یابد و از تحلیل قوای فکری جلوگیری می شود.

لابد تصور می کنید کار ساده ای است! در این صورت بهتر است یک بار امتحان کنید.

یک بار با چشمان بسته امتحان کنید.

 تکنیک جین جی دو

یکی از آساناهای اصلی و مهم در یوگا «وریکش آسانا» یا «وضعیت درخت» می باشد که از آساناهای تعادلی در یوگا محسوب می گردد و با انجام این آسانا تعادل لازم بین نیمکره های راست و چپ مغز ایجاد می شود.

البته وریکش آسانا در مراحل اولیه با چشمان باز و متمرکز شده بر روی یک نقطه انجام می گیرد، اما در تمرین های چینی تکنیکی به نام تکنیک «جین جی دو» وجود دارد که بی شباهت به وضعیت های تعادلی در یوگا نیست ، منتهی ایستادن بر روی یک پا با چشمان بسته انجام می گیرد! گفته شده است که اگر نتوانید با «چشمان بسته» بیش از ۱۰ ثانیه روی یک پا بایستید ، اندام های داخلی شما با هم هماهنگی نداشته و بدن شما به سمت پیری در حرکت است .

انجام روزانه تمرین های تعادلی یوگا و همچنین تکنیک چینی جین جی دو به مدت یک دقیقه در روز موجب بالا رفتن ایمنی بدن شده و فشار خون و قند را تنظیم می کند .  همچنین بیماری های شانه ها و ستون فقرات را نیز کاهش داده و از تحلیل قوای فکری جلوگیری می نماید.

 

ارسال نظر

نظرات کاربران