کدخبر: 12797

رژیم لاغری دکتر سمیعی؛

برنامه های غذایی زیادی برای لاغر شدن، در شبکه های اجتماعی دیده میشود که شاید همه آنها علمی و استاندارد نباشند.

راستان نیوز |

راستان نیوز | امروزه برنامه های غذایی زیادی برای لاغر شدن، در شبکه های اجتماعی دیده میشود که شاید همه آنها علمی و استاندارد نباشند.

پروفسور سمیعی یک رژیم غذایی برای چاقی مفرط تجویز کرده اند، که میتوانید به فرا خور اضافه وزنتان از آن بهره ببرید.

ناشتا: ۲لیوان آب ولرم + ۲ قاشق چایخوری لیمو ترش تازه یا سرکه سیب

صبحانه: نصف لیوان شیر کم چرب + ۱ کف دست نان سنگک + ۱ قاشق عسل یا ۱ قوطی کبریت پنیر

ساعت۱۰ : ۲ لیوان آب + ۱ عدد میوه متوسط(سیب یا موز یا پرتغال)

چهل دقیقه قبل از نهار: سالاد +(کمی پودر پونه کوهی) هر لقمه سالاد ۳۴ بار حتما جویده شود

پانزده دقیقه قبل از نهار: ۲ لیوان آب + ۱ عدد سیب با پوست یا ۳ عدد زرد آلو

نهار

شنبه: ۱ تکه جوجه کباب + ۱ کف دست نان یا ۲ قاشق برنج + سبزی خوردن

یکشنبه: ۱ عدد تخم مرغ آبپز + ۱ عدد سیبزمینی آبپز + ۱.۵ کف دست نان + سالاد

دوشنبه: ۲ تکه گوشت خورشتی + ۱ سیب زمینی آبپز + ۱ کف دست نان + سالاد

سه شنبه: ۱ کف دست نان + نصف سیخ برگ + سبزی خوردن

چهار شنبه: ۱ تخم مرغ آبپز + ۱ کف دست نان + سالاد یا کلا ۲ عدد میوه با پوست

پنجشنبه: ۱ کف دست نان + ۱ قطعه مرغ یا ماهی کوچک + سبزی خوردن جمعه: ۱ قطعه ماهی کوچک یا نصف ماهی تن بدون روغن + ۱ کف دست نان + سبزی خوردن

عصرانه: چند عدد هویج + ۱ عدد میوه متوسط

شام: سالاد(کاهو.. خیار.. گوجه…کلم…) میتوانید در سالاد، ۲ قاشق کنسرو ذرت و کنسرو لوبیا و کنسرو نخود سبز بریزی از هر کدام ۲ قاشق.. حتما باید ۲ قاشق غذا خوری، روغن زیتون روی سالاد شب بریزید هر لقمه سالاد ۳۴ باز حتما جویده شود(۳۳ بار فایده ای ندارد حتما ۳۴ بار)

مواد آزاد(هر وقت هر چه قدر بخواهید می توانید بخورید)

آب…کاهو…خیار…گوجه فرنگی…هویج خام … کرفس…کلم…چای …قهوه…سبوس…

سهمیه روزانه روزی 12 عدد توت خشک یا 24 عدد کشمش یا 1 عدد خرما ( اختیاری) روزی ا لیوان شیر یا ماست کم چرب ( اجباری) نوشیدن حداقل روزی 10 لیوان آب اجباریست خوردن هر ماده ای که ذره ای حاوی قند یا شکر باشد مطلقا ممنوع